  • Data: 2012-03-12 21:11:04
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-12 20:51, Skrypëk pisze:

    > Wiele większe mam zaufanie do firm produkujących od 30 lat
    > oprogramowanie niż do agencji reklamowej żyjącej ze zbierania danych
    > użytkowników, software piszącej na boku.
    > MS ani nie ma potrzeby szpiegowac ludzi ani nie udałoby im się tego ukryć.

    :)
    wierzysz w idealny swiat i szklane domy?

    > A bez naruszania gwarancji nie można?! O rotflu wieczorny!
    > Super system kurwo! Android super system!

    a kto powiedzial, ze nie wolno - ja sie odnioslem do bootloadera dla
    produktow z Windowsem a nie androidem.
    Ale jak zwykle odwracasz kota ogonem bo tak lepiej.

    A androidzie masz modele z niezablokowanym bootloaderem (HTC, ktory do
    niedawna blokowal ma rowniez teraz odblokowywac).
    Wiec problem lezy raczej po stroni korporacyjnego M$.

    > Tak. Miliony pożytecznych anroidowych pożytecznych idiotów marnują życie
    > na prowadzenie zmasowanej negatywnej kampanii, zamiast się cieszyć
    > korzystaniem z tych swoich androidów.

    nie - prostuja temat- bo taki jeden marketoid od WP7 zaczyna tu uprawiac
    kampanie negatywna promujac cos co probuje zaistniec na rynku (WP7) i
    nie widzi innej drogi by robic to pokazujac jedynie bledy i wady
    konkurencji (iOS, Android, Symbian) nie dostrzegajac bykow (znaczy sie
    niedorobek) systemu jaki probuje promowac.
    Czaisz? Czy dalej sie bedziesz miotal i wmawial, ze biale jest czarne?

    > W sklepach z telefonami.

    sorry - to chyba m$ jakis wolontariuszy zatrudnia do promowania, ktorzy
    czesto robia sobie przerwe i jakos ich nie widac.

    > Mnóstwo rzeczy. Jak naprawdę u ciebie na wsi nie ma sklepu z
    > egzemplarzami demonstracyjnymi, to w internecie można obejrzeć jak
    > wyglądałby WP7 z twoimi kontaktami i zdjęciami z fejsbuka. No niestety
    > ta opcja wymaga posiadania znajomych, więc możesz mieć problem.

    > Każdy obrazek mogę spersonalizować.

    > Mam.

    co masz?
    masz wyswietlona liste zakupow czy zadan na ekranie i zadan w kalendarzu
    z uwzglednieniem rowniez tych nie dokonczonych?

    ze masz pogode to sie domyslam - amaizing - doslownie amaizing ;)

    > No i ludziom się podoba, co strasznie cię boli.

    bo patrza na to pod katem jak sie patrzy na prototyp na targach.
    Z zewnatrz ladny, nawet zajrzec do srodka mozna - ale juz nie pojezdzic.
    Ewentualnie zrobic to na co pozwolil M$ w swojej laskawosci ;)

    > Stwierdzenie, że atm podał linka do statystyk, to piana i zaciekłość?
    > Czy może pianą i zaciekłością jest powołanie się na mierzalne fakty
    > zamiast myślenia życzeniowego?
    > Czy ty się leczysz na głowę?

    nie czytalem linka - zreszta cos co pojawia sie naportalach z logiem
    producenta (niezaleznie o jaki system czy produkt chodzi) nie jest
    wynikiem miarodajnym.

    Ale podam Ci linka jak to sprytnie M$ potrafi manipulowac opiniami :)
    (szkoda, ze nie podaje co dokladnie porownuje)

    Dla nieklikajacych w link: z porownania wychodzi, ze aplikacja dla iOS
    sa baardzo tanie, ciut tansze od WP7 - natomiast Android jest dla
    bogaczy :-D
    http://windows-phone.pl/2012/02/25/zestawienie-cen-1
    00-najpopularniejszych-aplikacji-na-3-platformy/

    Skoro ktos porownuje aplikacje - to niech ma przynajmniej krzte honoru i
    poda tytuly jakie porownuje.
    No ale jest ankieta i jest amaizing - no nie?

    Caly korporacyjny belkot - pamietam, ze iOS tez probowal isc ta sciezka :)

    > Nie, wcale nie tak bardzo. Materac jest zawsze bardziej wygodny niż
    > podłoga.

    ale jak go nie napompujesz to roznicy juz nie czuc - prawda?

    > Cokolwiek. Po prosto żwawiej i płynniej działa. Android na telefonach z
    > CPU 800Mhz nie nadaje się do użytku. WP potrafi.

    szkoda, ze moj DesireZ tych twoich glupot nie czyta.
    Ciiii :P
    Jakie jeszcze niespodzianki tu wynuzysz publicznosci?

    > A jeśli chodzi szybkość korzystania, to też już zostało potwierdzone
    > empirycznie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=mj-MMBtvW4E&feature=r
    elmfu
    > Możesz już kwiczeć wniebogłosy :)

    no i o czym to swiadczy?
    ze gosc po ilustam razach dodawania zdjec do fejsbooka doszedl do perfekcji?
    Dlaczego nie zmienili konkurencji na np. Picasse - albo edycje jakiegos
    pliku, badz wgranie mp3ki ;)

    Fascynuje cie to, serio?
    No naprawde amaizing - a jak chcialbys polaczyc sie z workgroupa i
    sciagnac dowolny plik - obrobic go - i nastepnie zapisac w poprzednie
    miejsce - to co zrobisz?
    Widzisz - fascynujesz sie paroma rzeczami zabudowanymi w WP7 a nie
    dostrzegasz potencjalu do czego moze sluzyc taki malutki telefon.

    > Nawet nie widziałeś nic więcej poza screenshotem ekranu głównego z
    > ośmioma kaflami, więc guzik wiesz.
    > A w kulturze istnieją pewne uniwersalne kanony piękna i elegenacji -
    > garnitur jest ładniejszy niż dres.

    ale jaki garnitur: jednorzedowy, dwurzedowy?
    A tak nawiasem mowiac to w niektorych sytuacjach garnitur to wpadka -
    powinienes miec frak.

    No ale skoro masz tylko garnitur i dres - no coz, stad i taki poziom
    wartosci u ciebie jaki tu prezentujesz.

    > I myślisz, że się stanie niestabilny? Dream on. W WP aplikacje nie
    > destabilizują systemu.

    a windowsa znasz?
    http://www.youtube.com/watch?v=f6iKvg-Se6Y
    Idealny przyklad - nieprawdaz?

    > To jest nieistotne. Goły też się ślaja.

    no tak - caly marketoidowy M$ funboy.
    Jak cos nie dziala - to nie potrzeba.

    To ja coi powiem, ze '8 kafl' jest zbedne :)
    I co? Cala filozofie M$ szlag trafi :P

    > ich użytkowników, ich bezpieczeństwo i prywatność ma również w tym samym
    > miejscu.

    o bezpieczenstwie dbasz sam - podobnie jak to sie tyczy zwyklych
    komputerow (100x bardziej narazonych na wiruzy i ataki), czy podczas
    przechodzenia przez jezdnie.
    No ale trzeba z tego zrobic super amajzing ficzer - no nie?

    > A rzeczywiste działania pokazują, że twój felietonista zmyślał bzdury.

    tzn jakie dzialania.
    Nokia zamyka fabryki - myslisz, ze zamyka bo otwiera kolejna duza w
    ktorej bedzie produkowac tylko modele z WP7?
    Powinienes chyba zminiejszyc troche dawke tego leku co bierzesz - bo
    zabardzo jest halocynogenna dla ciebie.

    > Bo są w przygotowaniu, niecierpliwy analfabeto. Nie bój żaby, w Indiach
    > i Chinach sprzedadzą się ich miliony.

    dlaczego zawsze uzywasz czasu przyszlego?
    jak na razie (statystylki podane przez ciebie w innym watku) w lutym 2012:
    - sprzedano 97mln urzadzen z androidem 57mln iOs 30mln Symbian i.....
    (famfary) 2mln urzadzen z Wp7. /*
    Rynek doslownie chlonie ten produkt :)

    /* moze liczby sie nieco roznia, ale rzad wielkosci sie powinien zgadzac
    (dla zainteresowanych: link podany przez mojego rozmowce w miniony
    weekend w innym topicu).

    > Nie android tylko androidziarze. Jak linuksiarze na temat Windowsów. Też
    > na każdym forum pierdolą jaki Windows zły i niedobry a tylko ich lewa
    > podróba unixa to prawdziwy system.

    boli cie to, ze ktos jest w stanie procz M$ poslugiwac sie jeszcze innym
    systemem?
    Wali mnie to - ale ta piana na ustach swiadczy o twoim niereformowalnym
    umysle - i obawiam sie, ze jest juz zapozno na jakakolwiek diagnoze
    uleczalna. Co jeszcze yu powiesz o tych odmiencach uzywajacych linuxa
    lub Maca badz cokolwiekj innego niz M$, na codzien, z wlasnego wyboru?

    > To trza było pójść do salonu Plusa :>

    nie lubie plusa - czy to oznacza, ze Tmobile tez sie nie poznal na
    telefonach z WP7. Zly, zly Tmobile. Napisz koniecznie skarge do M$. ;)

    > A nie z symbianem są one? Tak, Nokia nadal produkuje wiele różnych
    > porządnych tanich telefonów i dlatego nadal dominuje globalnie na rynku.

    nie , gdyz na karteczce nie pisalo - natomiast przy tych z symbianem jak
    wol stalo, ze symbian - ale ceny bodajze od 400 wzwyz juz byly.
    Jak mowie - nie interesuje mnie zmiana telefonu (jeszcze) - ale cos mnie
    tknelo by zajrzec w ten dzial.

    > Ale tak niestety jest. W sprzedaży detalicznej nie pracują zbyt bystrzy
    > ludzie, tylko tacy co wiedzę czerpią z forów pełnych pożytecznych
    > kretynów. Albo sprzedają po prostu to co im z góry kazano. AntyWP-bias
    > jest znanym na świecie zjawiskiem.

    tak mowia ci, tzw pokrzywdzeni (w swoim mniemaniu).
    Tak samo jak PiS krzyczy jacy ci Rosjanie zli i sciagneli magnesami
    Tupolewa na ziemie :/
    Twoj ton wypowiedzi jest dokladnie taki sam - pretensjonalny.

    --
    pozdr
    Adam (AL)