  • Data: 2012-03-12 16:20:10
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > jakbys mial pojecie o czym piszesz, to bys wiedzial, ze majac tel.z
    > androidem nie musisz korzystac z uslug googla a zapisywanie pozycji
    > wylaczasz - co zreszta proponuje system przy pierwszym uruchomieniu.

    A Carrier IQ też jest opcjonalne?

    > serio?
    > przegladnij raz jeszcze: jesli w naglowku masz windows/microsoft - to
    > sa pienia zachwytu. Na innych jakoś tego nie ma - albo inaczej -
    > podchodzi

    Każdy kto faktycznie używał mówi że ładne, szybkie i fajne. Strasznie cię to
    boli, że nikt już nie pieje z zachwytu nad tanimi podróbami ajfona?

    > sie do nowego systemu na rynku bardziej zdroworazsadkowo.

    Zdrowy rozsądek androidowej młodzieży wyraża sie poprzez emocjonalne krzyki
    (dziadostwo! nie działa! porażka!) w komentarzach pod każdym artykułem o tym
    jaki to WP7 niedobry, bo nie jest jak android. I to samo o ajfonach i
    symbianach. Androidziarze chyba starają się pobić wszelkie rekordy fanatyzmu
    ustanowione przez linuksiarzy.
    A pisanie "M$" to już najgorszy stopień gówniarstwa.

    > to wez to napraw i naprostuj te opinie.

    Omatko, jak mam tego dokonać? Namierzać te dzieci, dzwonić do ich rodziców i
    umawiać na konsultacje? Ty szalony.

    > bo ja chetnie prygladne sie systemowi, za ktorym stoi jakas konkretna
    > wartosc a nie tylko marketoidowy belkot.

    To idź do sklepu i się przyglądnij. Stoją specjalne egzemplarze
    demonstracyjne. Może w końcu poznasz więcej niż tylko ośm kafli, które znasz
    z obrazków w internetach.

    > zbierasz jakies opinie nt zadowolenia uzytkownikow?

    Tak.

    > jakies ankiety, sondaze?

    niejaki atm dawał linka do takich.

    > znowu zchodzisz na religie?
    > ja podalem fakty i jak chcesz dyskutowa to podaj rowniez fakty a nie
    > tylko, ze ladny - to jest subiektywne.

    Ale to są właśnie fakty, że jest ładny, szybki, wygodny i stabilny. I to się
    liczy dla ludzi, a nie jakaś przereklamowana otwartość i marnujący prąd
    dual-core.

    > A android jest rownie szybki

    Bynajmniej. Ma wyraźnie wyższe wymagania sprzętowe.

    > M$ zrobil dobra rzecz: podal dolne wymagania sprzetowe

    Tak. Bo tej firmie zależy na jakości. Agencja reklamowa Google dba jedynie o
    ilość.

    > Z tego co zauwazylem powstaje rozdzwiek pomiedzy oczekiwaniami Nokii i
    > M$. M$ chce dobrze i tylko na dobrym,szybkim sprzecie = drogim,
    > natomiast Nokia chce tanio i masowo

    Nie ma żadnego rozdźwięku. System jest ciągle optymalizoway do pracy na
    słabym sprzęcie. Odpowiednia wersja wyjdzie jak będzie gotowa.

    > Dlatego jesli WP7 i nastepcy ma sie spopularyzowac na rynku, musi
    > wkroczyc w maszynki przeznaczone na rynek low-end.

    I dlatego już dawno ogłoszono "Tango" a niedawno zaprezentowano Lumię 610. I
    ponoć jeszcze tańsze urządzenia są w planach. Nie pali się, wszystko w swoim
    czasie.

    > Inaczej dzieciarnia nie siegnie po niego - bo bedzie za drogi. Wybierze
    > androida bo tani i bedzie na niego klela jak niektorzy tutaj na grupie.

    Nie wybierze, tylko zostanie mu wciśnięty przez głupich sprzedawców i
    fanatycznych androidziarzy. I tylko nerd się ucieszy, że może zmieniać
    launchery na jeszcze gorsze.

    Do tematu wątku wracając: kobita jak pójdzie do sklepu i obejrzy Lumię to
    jej się spodoba o wiele bardziej niz te wasze nieciekawe Szajsungi Galaxy.
    Wyraźnie tego się boicie i staracie zniechęcić petentów do oglądania
    konkurencyjnych produktów.