  • Data: 2012-03-12 22:51:32
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > :)
    > wierzysz w idealny swiat i szklane domy?

    A ty wierzysz w teorie spiskowe?

    > a kto powiedzial, ze nie wolno - ja sie odnioslem do bootloadera dla
    > produktow z Windowsem a nie androidem.
    > Ale jak zwykle odwracasz kota ogonem bo tak lepiej.
    >
    > A androidzie masz modele z niezablokowanym bootloaderem (HTC, ktory do
    > niedawna blokowal ma rowniez teraz odblokowywac).
    > Wiec problem lezy raczej po stroni korporacyjnego M$.

    A co tu ma do rzeczy bootloader? Nikt zdrowy na umyśle nie potrzebuje w nim
    grzebać.

    > nie - prostuja temat- bo taki jeden marketoid od WP7 zaczyna tu
    > uprawiac kampanie negatywna promujac cos co probuje zaistniec na
    > rynku (WP7) i nie widzi innej drogi by robic to pokazujac jedynie bledy i
    > wady
    > konkurencji (iOS, Android, Symbian) nie dostrzegajac bykow (znaczy sie
    > niedorobek) systemu jaki probuje promowac.
    > Czaisz?

    Nie, nie czaję. Ja mówię, że Lumia 710 to fajny telefon dla kobiety, a ty
    wypisujesz jakieś kalumnie, że nerdom się nie podoba. Kogo to obchodzi? W
    ładnych butach też byś babie zabronił chodzić, bo nie nadają się do kopania
    dołów jak twoje ubłocone trepy?

    > sorry - to chyba m$ jakis wolontariuszy zatrudnia do promowania,
    > ktorzy czesto robia sobie przerwe i jakos ich nie widac.

    Takie stojaki są z telefonem na "łańcuchu". Można sobie macać.
    Nie słyszałem, by stały przy nich jakieś hostessy.

    > co masz?
    > masz wyswietlona liste zakupow czy zadan na ekranie i zadan w
    > kalendarzu z uwzglednieniem rowniez tych nie dokonczonych?

    Mam kalendarz, mam OneNote. W czym problem?

    > bo patrza na to pod katem jak sie patrzy na prototyp na targach.
    > Z zewnatrz ladny, nawet zajrzec do srodka mozna - ale juz nie
    > pojezdzic. Ewentualnie zrobic to na co pozwolil M$ w swojej
    > laskawosci ;)

    Dlaczego tak bardzo cię boli, że ludziom się coś podoba?
    Jakaś krzywda ci się dzieje z tego powodu?

    > nie czytalem linka -

    Symptomatyczne. Nie widział, nie czytał, a jak fakty nie po myśli to tym
    gorzej dla faktów.

    > zreszta cos co pojawia sie naportalach z logiem
    > producenta (niezaleznie o jaki system czy produkt chodzi) nie jest
    > wynikiem miarodajnym.

    http://simblog.pl/uzytkownicy-windows-phone-najbardz
    iej-zadowoleni-ze-swoich-telefonow
    Czy gdzieś tam jest logo jakiegoś producenta, kłamco i fałszerzu historii?

    > Ale podam Ci linka jak to sprytnie M$ potrafi manipulowac opiniami :)
    > (szkoda, ze nie podaje co dokladnie porownuje)
    >
    > Dla nieklikajacych w link: z porownania wychodzi, ze aplikacja dla iOS
    > sa baardzo tanie, ciut tansze od WP7 - natomiast Android jest dla
    > bogaczy :-D
    > http://windows-phone.pl/2012/02/25/zestawienie-cen-1
    00-najpopularniejszych-aplikacji-na-3-platformy/

    To nie jest strona firmy Microsoft, kłamco i fałszerzu historii.
    (nie wiem czy ten portalik jest w ogóle relevant, bo pierwszy raz go widzę).

    > Skoro ktos porownuje aplikacje - to niech ma przynajmniej krzte
    > honoru i poda tytuly jakie porownuje.
    > No ale jest ankieta i jest amaizing - no nie?

    Poskarż się autorom. Mnie ten portal zupełnie nie obchodzi.

    > ale jak go nie napompujesz to roznicy juz nie czuc - prawda?

    Materac w moim łóżku nie wymaga pompowania.

    > szkoda, ze moj DesireZ tych twoich glupot nie czyta.

    Twój Desire nie ma procka 1GHz?

    elmfu

    > no i o czym to swiadczy?
    > ze gosc po ilustam razach dodawania zdjec do fejsbooka doszedl do
    > perfekcji?

    Nie. Że robi się to szybko trzema prostymi kliknięciami, na ktore telefon
    szybko reaguje.

    > Fascynuje cie to, serio?

    Fascynuje mnie twój ból dupy :>

    > No naprawde amaizing - a jak chcialbys polaczyc sie z workgroupa i
    > sciagnac dowolny plik - obrobic go - i nastepnie zapisac w poprzednie
    > miejsce - to co zrobisz?

    A co to jest ta workgroupa? Jakaś protoplastka sharepointa? I kogo to
    właściwie obchodzi?

    Nie po to kobicie telefon. Zwykły użyszkodnik doceni szybkość i wygodę
    popularnych społecznych zastosowań.

    > ale jaki garnitur: jednorzedowy, dwurzedowy?
    > A tak nawiasem mowiac to w niektorych sytuacjach garnitur to wpadka -
    > powinienes miec frak.
    >
    > No ale skoro masz tylko garnitur i dres - no coz, stad i taki poziom
    > wartosci u ciebie jaki tu prezentujesz.

    Nie szukaj dziury w całym, bo dobrze wiesz o co chodziło.

    > a windowsa znasz?
    > http://www.youtube.com/watch?v=f6iKvg-Se6Y
    > Idealny przyklad - nieprawdaz?

    Przykład na co? Rozwiń, proszę.

    > no tak - caly marketoidowy M$ funboy.
    > Jak cos nie dziala - to nie potrzeba.

    Ale co ci nie działa?

    > To ja coi powiem, ze '8 kafl' jest zbedne :)

    Możesz mieć pusty ekran startowy, nikt ci nie zabrania.

    > o bezpieczenstwie dbasz sam - podobnie jak to sie tyczy zwyklych
    > komputerow

    Tak. Dlatego nie korzystam z dziurawego i szpiegującego oprogrogramowania
    firmy, która ma mnie w dupie.

    > No ale trzeba z tego zrobic super amajzing ficzer - no nie?

    Z czego? Z bezpiecznego i szanującego prywatność oprogramowania i usług? Dla
    mnie to jest normalnośc a nie amejzing. Niewiarygodne to jest twoje
    zaklinanie rzeczywistości.

    > tzn jakie dzialania.
    > Nokia zamyka fabryki -

    Widocznie aż tylu już nie potrzebuje to zamyka.
    Co to ma wspólnego z tym, że współpracują z MS w kierunku dostarczania
    tanich ale nadal wygodnych i szybkich telefonów, gdy ty fantazjujesz że się
    nie dogadują?

    > dlaczego zawsze uzywasz czasu przyszlego?

    Jak piszę o przygotowywanej wersji i modelach, to używam czasu przyszłego.
    Czego nie rozumiesz?

    > jak na razie (statystylki podane przez ciebie w innym watku) w lutym
    > 2012: - sprzedano 97mln urzadzen z androidem 57mln iOs 30mln Symbian
    > i..... (famfary) 2mln urzadzen z Wp7. /*
    > Rynek doslownie chlonie ten produkt :)

    Ależ spokojnie, Lumie dopiero co wchodzą na rynek.
    Czy mam ci wyjaśnić które modele i kiedy wyszły lub wyjdą i w którym kraju?
    Bo widzisz, niektórzy czekają na koniec umowy z operatorem, inni na Lumię
    900 itd.

    > boli cie to, ze ktos jest w stanie procz M$ poslugiwac sie jeszcze
    > innym systemem?

    Ja o niebie ty o chlebie.
    Nie obchodzi mnie czym się masturbujecie w domowym zaciszu tylko jakie
    kalumnie wypisujecie publicznie.

    > Co jeszcze yu powiesz o tych
    > odmiencach uzywajacych linuxa lub Maca badz cokolwiekj innego niz M$, na
    > codzien, z wlasnego wyboru?

    Zależy co tutaj nawypisują.

    > nie lubie plusa - czy to oznacza, ze Tmobile tez sie nie poznal na
    > telefonach z WP7.

    Nie. To że nie lubisz Plusa nie oznacza że T-Mobile cokolwiek.

    > nie , gdyz na karteczce nie pisalo - natomiast przy tych z symbianem
    > jak wol stalo, ze symbian - ale ceny bodajze od 400 wzwyz juz byly.
    > Jak mowie - nie interesuje mnie zmiana telefonu (jeszcze) - ale cos
    > mnie tknelo by zajrzec w ten dzial.

    Mnie też ta Asha nie interesuje, ale fajnie że jest. Przynajmniej klienci
    nie są skazani jedynie na powolne toporne androidy, jeśli chcą mieć tani
    telefon z wygodnymi internetami i fukcjami społecznościowymi.

    > tak mowia ci, tzw pokrzywdzeni (w swoim mniemaniu).
    > Tak samo jak PiS krzyczy jacy ci Rosjanie zli i sciagneli magnesami
    > Tupolewa na ziemie :/
    > Twoj ton wypowiedzi jest dokladnie taki sam - pretensjonalny.

    Zupełnie nie widzę związku między chorymi teoriami spiskowymi a sprzedawcami
    niesłuchającymi potrzeb klienta i wciskającymi ludziom urządzenia dla nerdów
    (plus obowiązkowo folia na ekran, by jeszcze wydrzeć 10zł). Przecież to
    widać również tu na grupie w komentarzach w stylu "nie zasługujesz na
    smartfona, jeśli nie podoba ci się android" i wszelkich tyradach na temat
    wydumanych wad ajfona i WP.