  • Data: 2009-01-08 22:12:29
    Temat: Re: Jaki MOSFET dobrac ?
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy "logic level", na im mniejsze napięcie tym lepiej, __Maciek podał Ci
    > akurat takowy z ST, ale myślę, że popularniejszy będzie np. IRL540
    > (Rdson=0.063@4V) i jak najbardziej nie jest on SMD :)

    Dziekuje wszystkim za wskazowki

    Grupe czytam sporadycznie, choc od dawna nie praktykuje
    staram sie przynajmniej cokolwiek orientowac
    Tak sadzilem, ze przynajmniej kolega Roman pewnie sie odezwie
    ale oczywiscie dziekuje za wszystkie odpowiedzi :)

    Do Macka - wspomniana "piczka" 2x2mm
    to np. http://www.vishay.com/docs/73954/sia414dj.pdf
    polutowac na upartego sie da, ale robic pod to plytke ... lekka masakra
    jak sie nie ma wprawy z "termotransferami" czy emulsjami typu positiv
    - ja zatrzymalem sie na rapitografach ;)

    Co do lutowania karaluchow z nogami pod spodem
    wiem ze ludzie radza sobie np. metoda "na piecyk" ;)