  • Data: 2012-03-05 16:02:28
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-03 13:35, V-Tec pisze:

    > Jeśli to 1.9JTD to sprzęgło (kompletne) można zrobić za 3700, a że padło
    > przy 70tys. to IMO wina złego użytkowania.

    Ciekawa teoria o "złym użytkowaniu" sprzęgła. Jak można źle użytkować
    sprzęgło, że po 70 tys. okładziny odstają od tarczy (nie są ani
    przypalone ani zużyte), co powoduje, że mimo pełnego naciśnięcia na
    pedał sprzęgło jeszcze trochę ciągnie.
    Rozumiem, że można sprzęgło spalić/przypalić albo jakoś uszkodzić
    szarpaniem, ale taki feler, to ewidentna wina wytwórcy.
    To nie jest moje pierwsze auto ani pierwsze sprzęgło, nawet nie
    dziesiąte, żebym mógł coś "źle użytkować"
    Jacek