  • Data: 2012-03-05 16:47:52
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-05 15:56, Ergie wrote:
    > [ciach]
    >
    > Dzięki wszystkim za sugestie. Przepraszam, że odpowiadam zbiorczo, ale
    > byłem nieobecny, a nie spodziewałem się aż tylu postów.
    >
    > Jak pisałem, mam jeszcze kilka miesięcy, a na razie sonduję temat.
    > Daliście mi wiele do myślenia. Przemyślę jak sugerujecie coś większego
    > niż kompaktowe minivany. Przemyślę jeszcze raz sprawę składania tylnych
    > siedzeń. Wolałbym aby się składały w podłogę a nie trzeba było ich
    > wyciągać w całości, z tego co widzę duże vany tego nie mają, więc albo
    > wygodnie albo praktycznie.

    Chrysler Town&Country w wersji Stow&Go ma chowane siedzenia w podłogę.

    Nissan Quest prawie praktycznie również, niektóre inne japońce także.

    W eurovanie możesz pięknie siedzenia zwinąć w rządek:

    <http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200511/2005-c
    itroen-c8-14_800x0w.jpg>

    > Ciągle ma też na uwadze spalanie dwa litry różnicy przy przebiegu 15k
    > rocznie daje jakieś półtora tysiąca. Po dziesięciu latach to już 15
    > tysięcy, więc wolę teraz dołożyć połowę tej kwoty by mieć oszczędniejszy
    > silnik.

    Po tych dziesięciu latach więcej stracisz na wartości auta, niż
    zaoszczędzisz na paliwie.

    A i samo paliwo oraz utrata wartości to jeszcze nie wszystko...

    Prawda jest taka, że nie da się wozić rodziny w kosztach jeżdżenia autem
    typu Panda - i lepiej jeśli kogoś na to nie stać, to trzeba dać sobie
    siana na samym początku.

    --
    MM