  • Data: 2012-03-05 15:56:01
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    Dzięki wszystkim za sugestie. Przepraszam, że odpowiadam zbiorczo, ale byłem
    nieobecny, a nie spodziewałem się aż tylu postów.

    Jak pisałem, mam jeszcze kilka miesięcy, a na razie sonduję temat. Daliście
    mi wiele do myślenia. Przemyślę jak sugerujecie coś większego niż kompaktowe
    minivany. Przemyślę jeszcze raz sprawę składania tylnych siedzeń. Wolałbym
    aby się składały w podłogę a nie trzeba było ich wyciągać w całości, z tego
    co widzę duże vany tego nie mają, więc albo wygodnie albo praktycznie.

    Przyglądnę się też tej nowe Dacii podobno ma być więcej miejsca w środku.
    Mam nadzieję że będzie do wyboru jakiś mocniejszy silnik.

    Ciągle ma też na uwadze spalanie dwa litry różnicy przy przebiegu 15k
    rocznie daje jakieś półtora tysiąca. Po dziesięciu latach to już 15 tysięcy,
    więc wolę teraz dołożyć połowę tej kwoty by mieć oszczędniejszy silnik.

    Jeszcze raz dzięki za wszystkie rady, pozdrawiam
    Ergie