  • Data: 2012-03-05 18:08:59
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup

    > Chrysler Town&Country w wersji Stow&Go ma chowane siedzenia w podłogę.

    > Nissan Quest prawie praktycznie również, niektóre inne japońce także.

    > W eurovanie możesz pięknie siedzenia zwinąć w rządek:

    > <http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200511/2005-c
    itroen-c8-14_800x0w.jpg>

    O tym nie wiedziałem, ale to i tak nie to o co mi chodzi. Chodzi mi o to, że
    nigdy nie wiem, czy wieczorem będę wiózł 7 osób czy np. pralkę albo szafę,
    dlatego wolałby mieć zawsze przy sobie wszystkie siedzenia i jednocześnie
    płaską przestrzeń bagażową.

    > Po tych dziesięciu latach więcej stracisz na wartości auta, niż
    > zaoszczędzisz na paliwie.

    Ja wiem, że ogólnie samochód straci sporo więcej na wartości, ale jeśli
    różnica w cenie zakupu jest 5 tys, a na paliwie oszczędzę 15 tys, to
    niezależnie od utraty wartości i tak warto dopłacić do oszczędniejszego
    silnika.

    > A i samo paliwo oraz utrata wartości to jeszcze nie wszystko...

    > Prawda jest taka, że nie da się wozić rodziny w kosztach jeżdżenia autem
    > typu Panda - i lepiej jeśli kogoś na to nie stać, to trzeba dać sobie
    > siana na samym początku.

    Mam takie podejście, ze auto ma jeździć, a nie stać. Dlatego wolę wydać
    więcej na początek by później nie mieć dylematów, jak chcę pojechać na
    wycieczkę, że jest drogo. Jeśli weekendowy wyjazd ma mnie kosztować 150zł to
    prędzej się na niego zdecyduję niż jakby miał mnie kosztować 250zł. Widzę to
    po znajomych mają auta które stoją w garażu bo im dużo palą podczas gdy ja
    sobie zwiedzam Polskę bo moje autko spala w trasie 5l. Gdybym miał autko
    które pali 10l to pewnie też bym się dwa razy zastanowił przed każdą trasą,
    a tak mam ochotę to wsiadam i jadę.

    Pozdrawiam
    Ergie