eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów?Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <pr2g20$24g$1@node1.news.atman.pl>
    <he809x88g4ml$.3bh5vg7sofvf$.dlg@40tude.net>
    <pr2k4j$669$1@node1.news.atman.pl>
    <jnu2lysudo1p.d9yu0d9yi2ep$.dlg@40tude.net>
    <pr2mub$8vp$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 28 Oct 2018 00:45:05 +0200
    Message-ID: <1ff6mqb7j4ueh$.mrfogff19d1k$.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1540680305 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 82.143.187.50:53631
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2721
    X-Received-Body-CRC: 2604114310
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642371
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 23:56:22 +0200, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-10-27 o 23:44, J.F. pisze:
    >> Moze po prostu takie silowniki sa tansze niz elektryczne. A tu kazdy
    >> cent ma znaczenie :-)
    >
    > Z pewnością. Nikt nie wie jak to działa, ale działa :-)
    >
    >>> A już poważnie. Logika oparta na podciśnieniu również zawiera
    >>> zawór. Jest on opisany w linku jaki zapodałeś.
    >>
    >> Ja tam widze "silnik sterowania klapą gorącego powietrza".
    >
    > A czym sterowany? ;-) Czy nie przypadkiem wspomnianym podciśnieniem?

    Silnik to silnik ... choc moglby byc pneumatyczny.

    Ale nie - ten musi uchylic klape proporcjonalnie do nastawy
    galki-potencjometru.

    >> P.S. Ja oni to zrobili - jeden z silownikow jest trojpozycyjny.
    >> Dochodza dwa wezyki, jak sie do obu poda podcisnienie to wciaga
    >> koncowke calkowicie, a jak tylko do jednego - to wciaga do polowy.
    >> Wszystko jedno do ktorego - i to jest ciekawe.
    >
    > Nie daj Boże coś się rozjedzie w takim układzie. Żaden komputer nie poda
    > wartości bo tylko szlauch dociera do takich miejsc.

    Ale tam sie nie ma co rozjechac.
    Klapka od regulacji ogrzewania jest elektrycznie sterowana, a
    podcisnieniem to tylko kierunek nawiewow. I sa dwustanowe, czasem 3-.

    15 lat dziala dobrze, a potem dzieja sie cuda ... elektryczne tez nie
    sa wieczne. Zreszta na tyle dobrze zrobione, ze w razie awarii dmucha
    na szybe, wiec ta nie paruje.

    Za to jak mialem, to klalem troche na ten przelacznik - mozna dmuchac
    na nogi, na twarz, na szybe, na nogi i twarz, na nogi i szybe ... i
    brakuje "na wszystko" oraz na twarz i szybe.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: