eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak sterowac silnik asynchroniczne ?Re: Jak sterowac silnik asynchroniczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx
    02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Sun, 07 Nov 2010 23:18:14 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.13) Gecko/20100914
    SeaMonkey/2.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak sterowac silnik asynchroniczne ?
    References: <ib6rf2$gqd$1@news.mm.pl> <4cd6f482$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <ib6v6n$2h41$1@news.mm.pl>
    <4...@4...com>
    In-Reply-To: <4...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Message-ID: <4cd725a9$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.19.179
    X-Trace: 1289168297 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20987 79.191.19.179:1797
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:598797
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. napisał:
    > On Sun, 7 Nov 2010 20:36:04 +0100, Fantom wrote:
    >>>> Nie napisałeś czy masz ten silnik jedno czy trójfazowy?
    >>> Pod takim okapem z trójfazową turbiną, to można tęgiego bigosu nawarzyć.
    >>
    >> Dokladnie. Silnik oczywiscie 1-fazowy.
    >> Czyli do plynnej regulacji falownik.
    >
    > A do falownika najlepiej silnik 3-fazowy :-)
    >
    >> A do ewentualnej skokowej ? Trafo ?
    >
    > Trafo, autotrafo, dlawik, kondensator, zarowka, dodatkowe uzwojenie -
    > - te silniki na napiecie tez reaguja.

    Ale kiepsko - przy zmniejszaniu napięcia zmniejszają obroty ale żrą
    coraz więcej prądu, coraz bardziej się grzeją... Najprostsza droga do
    sfajczenia silnika (a czasem i chałupy...)

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: