  • Data: 2014-04-03 00:50:31
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przy 3-4 już tak, zwłaszcza mając możliwość przeprowadzenia
    > dowolnych testów.

    Pobawię się w wolnym czasie. Choć nie wiem co poza zaspokojeniem
    ciekawości osiągnę, dociekania tego typu również mają swoje walory. Tak
    czy owak praca ze stabilizacją poza użytecznym dla niej zakresem czasów
    i to na statywie może jedynie być formą zabawy bardziej.

    > Trochę daleko niestety.

    Pech.

    > Ale może wystarczy podejść do jakiegoś np. zaprzyjaźnionego lub nie
    > sklepu z obiektywami i pstryknąć kilka testowych zdjęć? Zdaje się, że
    > Tamron ma ostatnio jakieś nowe obiektywy, ciekawe czy są już w sklepach
    > i jak się sprawują. Albo Sony, w końcu Sony + Sony powinno chyba
    > gwarantować kompatybilność?

    Dystrybutor na Polskę Tamrona jest moim znajomym. Więc mógłbym nawet w
    warunkach laboratoryjnych przebadać temat.Trzeba by tylko zastanowić się
    nad metodyką. Obawiam się jednak, że moja wiedza z tego zakresu jest
    mizerna. Słabo wykorzystałbym możliwość eksperymentowania.

    > Bez przeprowadzenia kilku prostych testów (korzystając najpierw
    > z posiadanego drugiego obiektywu) możemy sobie tylko gdybać.

    Mniej więcej wyczułem już sprzęt. Wiem czego unikać etc. aby dobrze
    zdjęcie wyszło.

    Marek