  • Data: 2014-04-03 00:38:36
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego uważasz, że obiektyw patrzy malutkim punkcikiem w środku?
    > To po co ta duża soczewka z przodu?

    Pewnie dla najszerszego kąta. Włóż palec przed obiektyw i zobacz kiedy
    zacznie przesłaniać kadr przy różnych ogniskowych. Im szerszy kąt tym
    bliżej krawędzi soczewki palec zacznie przeszkadzać.

    > Próbowałeś przysłonić ją czymś z boku (tak, by nie zakrywać środka)?
    > Np. kolorowym filtrem? Jakieś wnioski?

    No właśnie j/w.

    > Jasne, zresztą to są drobiazgi. Zresztą po co w ogóle to narzekanie,
    > ważne że użytkownik jest zadowolony. Komu miałoby służyć to narzekanie?

    No więc właśnie. Ja się dostosowałem do zaleceń producenta i nie mam
    zastrzeżeń do jakości tak zrobionych zdjęć. Ten typ tak ma: ani to wada
    ani zaleta.

    Marek