  • Data: 2012-10-18 23:08:07
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 20:57, Trybun pisze:

    > Jak Ci odpowiadają to nie masz co kombinować z inną, choć Go Keyboard z
    > tematem "Neon" jest boski;-)

    Ja nic nie kombinuję. Zobaczyłam, zaczęłam pisać i jest super. Nawet nie
    wiem jak ta druga wyglada, nie chciało mi się sprawdzać. Nie ma
    internetu to i tablet mało używany. Mogę przez Wi-fi, ale i tak siedzę
    przy komputerze. Męczące jest dla mnie pisanie na normalnej klawiaturze
    - od komputera.

    > AREO2 to przesył w takim samym standardzie jak Play. Różnica to tylko
    > taka że w Play jest dodatkowa częstotliwość 2100Mhz.

    Moze ten tablet nie ma GSM 900, ja tego nie widzę. Jednak skoro
    obsługuje modemy 3G to i ten mój zalecany powinien działać. Modem mruga,
    ale nie instaluje się (tak jak na komputerze). Jest na tablecie opcja
    sieci komórkowe oraz wyszukaj sieci: automatycznie, ręcznie. Ale to
    raczej nie ma nic wspólnego.

    > Telefony mają fabrycznie zainstalowane sterowniki do modemu,
    > użytkownikowi pozostaje tylko mała konfiguracja pod daną sieć. W swoim
    > tablecie wyposażonym w moduł gsm i modem gsm/umts także mam już wszystko
    > zainstalowane fabrycznie. A swoją drogą jestem ciekawy jak wygląda
    > obsługa zewnętrznego modemu na tablecie.. Moim zdaniem bez jakiegoś
    > programu dołączonego do modemu nie da się.

    Na komputerze po podłączeniu pokazały się pliki do instalacji tego
    modemu Play (bez simlocka) to i na tablecie powinny sie pokazać. Trzeba
    tren modem podłączać przez przejściówkę na micro USB i nieciekawie to
    wyglada/wisi.

    > No to się zastanów, interesuje Ciebie podłączenie tego modemu pod
    > tablet, czynie?

    Interesuje, nawet pliki instalacyjne Play skopiowałam z komputera na
    tablet. Potem usunęłam, bo się nie instalowało. Ten modem to chyba nie
    na android'a, ale ja się nie znam.

    Bardzo proste! Przyślą Ci do domu.
    http://www.aero2.pl/faq.html#Answer1

    --