  • Data: 2012-10-27 18:11:16
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 23:08, Animka pisze:

    > Ja nic nie kombinuję. Zobaczyłam, zaczęłam pisać i jest super. Nawet
    > nie wiem jak ta druga wyglada, nie chciało mi się sprawdzać. Nie ma
    > internetu to i tablet mało używany. Mogę przez Wi-fi, ale i tak siedzę
    > przy komputerze. Męczące jest dla mnie pisanie na normalnej
    > klawiaturze - od komputera.

    Chyba każdy sprzęt z Androidem na pokładzie tak ma - klawiatura
    producenta sprzętu i ta systemowa. W moim wypadku obydwie (huwaieowska i
    androidowska) są mniej funkcjonalne od tej którą zainstalowałem ze
    sklepu Google. Jak dla mnie tablet jest najbardziej przydatny do
    nawigacji, wypraw do lasu i na ryby, a także do łóżka - można sobie
    leżeć w łóżku i serfować po necie, a także pograć w szachy itp. gierki.

    > Moze ten tablet nie ma GSM 900, ja tego nie widzę. Jednak skoro
    > obsługuje modemy 3G to i ten mój zalecany powinien działać. Modem
    > mruga, ale nie instaluje się (tak jak na komputerze). Jest na tablecie
    > opcja sieci komórkowe oraz wyszukaj sieci: automatycznie, ręcznie. Ale
    > to raczej nie ma nic wspólnego.

    No nie ma innej możliwości - musi być jakiś program do tego modemu pod
    Androida. Inaczej przecież nie da się go skonfigurować - samo to że
    tablet go widzi nic nie daje.

    > Na komputerze po podłączeniu pokazały się pliki do instalacji tego
    > modemu Play (bez simlocka) to i na tablecie powinny sie pokazać.
    > Trzeba tren modem podłączać przez przejściówkę na micro USB i
    > nieciekawie to wyglada/wisi.

    A co na ten temat piszą w instrukcji obsługi? Jeżeli ta papierowa
    dołączona do tabletu jest tylko taka wzmiankowa, to może spróbuj pobrać
    kompletną ze strony producenta.

    > Interesuje, nawet pliki instalacyjne Play skopiowałam z komputera na
    > tablet. Potem usunęłam, bo się nie instalowało. Ten modem to chyba nie
    > na android'a, ale ja się nie znam.

    Może na stronie producenta modemu albo tabletu są stery do modemu pod
    Androida?

    > Bardzo proste! Przyślą Ci do domu.
    > http://www.aero2.pl/faq.html#Answer1

    Widziałem tą stronę, i niestety - jak dla mnie jest to trochę za dużo z
    tym zachodu.