  • Data: 2012-10-27 18:11:46
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 23:17, Animka pisze:

    > Ktoś najpierw mówił, że Huawei E173-u będzie działal, ale nie
    > powiedział, że z kartą Aero2 nie będzie działał, a ja taki modem już
    > miałam kupiony.

    Nie działa także pod Windows?

    > W komputerze "śmiga" co prawda za wolno :D

    Czyli jednak jest kompatybilny z AREO2? No, to akurat nie dziwi - AREO2
    w wersji free ma ograniczoną prędkość transferu.

    > Drukujesz zamówienie, wypełniasz, podpisujesz. Skanujesz.
    > Skanujesz dowód. Wysyłasz do Aero2 także z dowodem zapłaty/kopią
    > przelewu 20 zł.
    > Czekasz na przesyłkę.

    No właśnie... Bardziej p. Żak już nie był w stanie utrudnić potencjalnym
    użytkownikom drogi do bezpłatnego netu. Że jego metody okazały się
    skuteczne to widać po statystykach - zamiast spodziewanej sprzedaży
    kilku milionów kart sprzedał... 38 tysięcy. No to są dane sprzed pół
    roku, - dzisiaj być może osiągnął już z 50 tysięcy.. ;-)