  • Data: 2012-10-27 18:11:20
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 21:10, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Odważne domniemanie w przypadku Animki... ;-)

    To akurat nie ma nic do rzeczy - skoro w specyfikacji pisze że obsługuje
    pasmo 900Mhz to musi obsługiwać.

    > Tak jest w regulaminie.

    Czyli klapa, nie zamierzam nikogo namawiać na łamanie prawa.

    > Widziałem parę ogłoszeń na Allegro, z ofertami
    >
    > No to kup. Tylko potem nie płacz, jak sprzedawca zgłosi zagubienie
    > karty, która zostanie zablokowana, on wyrobi sobie nową, a Ty
    > zostaniesz z kawałkiem plastiku w ręku.

    Za 300 zł - chyba żartujesz?
    Wtedy przed takim sprzedawcą zawiśnie widmo krat więziennych. Za
    oszustwo i wyłudzenie.

    > Ktoś dziś jeszcze stoi w kolejkach bankowych? Ja od kilku lat takowej
    > nie widziałem... ;-)
    > Jeżeli wypełnienie krótkiego formularza i wysłania go pocztą oraz
    > wykonanie dwóch przelewów przez internet jest dla Ciebie przeszkodą
    > nie do przebrnięcia, to cóż... Mogę tylko współczuć kalectwa...
    >
    > Pozdrawiam

    Dziękuję za współczucie.