  • Data: 2012-10-27 19:35:38
    Temat: Re: Jak skonfigurować do Wi-Fi
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-27 18:11, Trybun pisze:

    > Chyba każdy sprzęt z Androidem na pokładzie tak ma - klawiatura
    > producenta sprzętu i ta systemowa. W moim wypadku obydwie (huwaieowska i
    > androidowska) są mniej funkcjonalne od tej którą zainstalowałem ze
    > sklepu Google. Jak dla mnie tablet jest najbardziej przydatny do
    > nawigacji, wypraw do lasu i na ryby, a także do łóżka - można sobie
    > leżeć w łóżku i serfować po necie, a także pograć w szachy itp. gierki.

    Ja się odzwyczaiłam od czytania w łóżku, nawet telefonu nie chce mi się
    tknąć.
    Jak dla mnie to ten tablecik byłby dobry na jakieś wyjazdy, gdzieś dalej
    -jakby był internet. W domu sobie leży nieużywany.

    > A co na ten temat piszą w instrukcji obsługi?

    Prawie nic oprócz tego z jakimi modemami działają.

    > Jeżeli ta papierowa dołączona do tabletu jest tylko taka wzmiankowa, to może
    spróbuj pobrać
    > kompletną ze strony producenta.

    Nic nie ma konkretnego na ten temat.

    > Może na stronie producenta modemu albo tabletu są stery do modemu pod
    > Androida?

    Ten tablet obsługuje modem jaki specjalnie kupiłam, ale nie działa z
    Aero2. Tak mi napisano ze sklepiu, w którym kupiłam ten tablet. Z kartą
    Play do internetu by działał. Nie chce mi się jakoś tego sprawdzać i
    specjalnie lecieć po kartę na internet w Play..

    > Widziałem tą stronę, i niestety - jak dla mnie jest to trochę za dużo z
    > tym zachodu.

    To poproś kogoś, żeby Ci zeskanował to co trzeba, wypełnił za Ciebie
    druczek. Ty podpiszesz, ktoś przekaże na konto Aero2 20 zł (można na
    poczcie), zrobi ksero albo zeskanuje. Zaadresuje list i wyśle poleconym
    na poczcie.

    --
    animka