  • 61. Data: 2010-03-25 13:37:46
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hofhq9$k9m$3@news.interia.pl...

    > No haker raczej z tym wspólnego nic nie ma.

    Oczywiscie ze ma, do tego pewnie Chinski. Nagraja Twoje prywatne rozmowy,
    zeby poznac preferencje odziezowe, natepnie sprzedadza te dane do chinskiej
    fabryki obuwia i tam juz beda wiedziec, co produkowac na polski rynek.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-03-25 15:07:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-25 14:37, kamil pisze:
> [...]
    > rozmowy, zeby poznac preferencje odziezowe, natepnie sprzedadza te dane
    > do chinskiej fabryki obuwia i tam juz beda wiedziec, co produkowac na

    Jeżeli nie jesteś w stanie ogarnąć wyjaśnień, które przestawiłem tu:
    to już nic nie poradzę. Lepiej faktycznie poświęć czas na próbę poznania
    języka polskiego, bo jak na razie, błędy masz w 90% wyrazów, aż mi się
    na czerwono ekran rozświeca od podkreśleń słownika.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 63. Data: 2010-03-25 15:55:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > języka polskiego, bo jak na razie, błędy masz w 90% wyrazów, aż mi się
    > na czerwono ekran rozświeca od podkreśleń słownika.

    Jedyna osoba majaca problemy z ogarnieciem tak prostegu faktu, ze na
    szkolnym laptopie oprogramowanie monitorujace bylo celowo zainstalowane,
    jestes Ty. Kazdy normalny czlowiek zastanowilby sie, dlaczego kilka osob to
    samo mu tlumaczy, ale widac nie dociera do Ciebie ani troche.

    Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie tez
    mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc zamiennie i
    spora szansa, ze cos-tam nagrasz. Pomysl wiec nad odlaczeniem laptopowych
    glosnikow, bo ktos moze programowo wyjscie karty zmienic w wejscie i nagrac
    Cie przez glosniki. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-03-25 17:29:18
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 15:55:44 -0000, kamil napisał(a):

    > Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie tez
    > mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc zamiennie i
    > spora szansa, ze cos-tam nagrasz.

    Hmm. Wydaje mi się, że jesteś bliżej niż myślisz. Nie robiłem tego od
    czasów dominacji magnetofonów kasetowych i nigdy nie eksperymentowałem z
    czułością kart dźwiękowych, ale zdarzyło mi się dyktować jakiś tekst dla
    kolegi, kiedy to z braku mikrofonu musiałem użyć starych słuchawek. Kolega
    na jakość nagrania nie narzekał :)

    Pozdrawiam

    Baranek

  • 65. Data: 2010-03-25 17:34:59
    Od: Baranek <b...@h...invalid>

    Dnia Thu, 25 Mar 2010 13:04:24 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    [...]
    > Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się na technicznej grupie takiego
    > zaćmienia umysłów i tak masowego niezrozumienia zagrożenia.

    Gdy jedna osoba mówi mi, że jestem pijany, potrafię zaśmiać jej się w nos.
    Gdy powtarza to trzecia osoba, zaczynam głęboko rewidować swoje poglądy.
    Jak dotąd, szczęśliwie, nie doprowadziłem się do takiego stanu, żeby o moim
    stanie wskazującym na przesadę w spożyciu przekonywała mnie cała sala.

    Pozdrawiam

    Baranek

  • 66. Data: 2010-03-25 17:38:48
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 25-03-2010 18:29, Baranek pisze:

> [...]
    > kolegi, kiedy to z braku mikrofonu musiałem użyć starych słuchawek. Kolega

    Karmcie trolla , karmcie a on i tak swoje wie i chętnie się ze
    wszystkimi podzieli swą
    specjalistyczną wiedzą.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 67. Data: 2010-03-25 18:52:21
    Temat: Re: Jak siÄ&#65533; zabezpieczyÄ&#65533; przed podsĹ&#65533;uchem?
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    przeczytalem pobieznie caly watek i mnie z lekka zasmucil.
    Pytanie jest konkretne.
    Pytajacy lekko dociekliwy a tyle rozsadnych ludzi no i w koncu posiadajacych
    raczej scisle umysly tak bajdurzy nie na temat.

    Co do kamerki to jak niektórzy zauwazyli starczy zakleic tasma.
    Co do mikrofonu to albo wymontowac fabryczny i uzywac zewnetrznego albo nie
    kupowac laptopow z wbudowanymi mikrofonami.

    Mnie osobiscie przyklad zachowania szkoły jaki Pan Śmiejek podaje bardzo
    oburzyl. Śledziłem te doniesienia w czasie kiedy wypłynęły i mimo że sprawa jest
    bezczelna jakoś nie zauwazyłem oburzenia w społeczeństwie.

    Temat troche zachacza o to jak mamy traktowac laptopy z pracy.
    Pracodawca daje mi laptop abym na nim pracował. Fajnie. Ale jesli mi zabroni
    instalować swoj soft i uzywac go do prywatnych celow to po cholere mam go nosic
    do swojego domu?
    Niech sobie lezy w pracy bo mi on nie potrzebny.
    Ale z drugiej strony jest on pracowy wiec pracodawca moze sobie sprawdzac co
    robie jak pracuję. Oczywiscie powinien o tym mnie poinformowac ale tylko jesli
    zamierza uzyc oficjalnie tych informacji przeciwko mnie. Czyli w praktyce
    podglądactwo moze byc uskuteczniane bez oporów.

    Mnie pytanie Pana Śmiejka wogole nie zdziwilo.
    Nie jestem przewrazliwiony na tym punkcie ale mam swiadomosc ze te urzadzonka
    ktore ze soba nosimy sa uzywane do sledzenia nas. Skad targeo ma dane o srednich
    predkosciach na drogach? Aniołki im przynosza?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 68. Data: 2010-03-25 20:08:24
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 25-03-2010 19:52, Lukasz Sczygiel pisze:
> [...]
    > ktore ze soba nosimy sa uzywane do sledzenia nas. Skad targeo ma dane o srednich
    > predkosciach na drogach? Aniołki im przynosza?

    Proponuję abyś przeszedł na priv z twórcą wątku i do upojenia
    wymieniał sie z nim przewidywaniami "kto mi kuku zrobi"

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 69. Data: 2010-03-25 20:23:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-25 16:55, kamil pisze:

    > Jedyna osoba majaca problemy z ogarnieciem tak prostegu faktu, ze na
    > szkolnym laptopie oprogramowanie monitorujace bylo celowo zainstalowane,

    No tak... To wiele zmienia, w końcu mój pierwszy list w wątku dotyczył
    przypadkowego podsłuchania mnie przez kogoś, kto tego nie zamierzał,
    tylko jakoś tak przypadkiem głosy usłyszał w swojej głowie...

    > jestes Ty. Kazdy normalny czlowiek zastanowilby sie, dlaczego kilka osob
    > to samo mu tlumaczy, ale widac nie dociera do Ciebie ani troche.

    To, że kilka osób (i to osób, które w sporej części nie potrafią ani
    pisać poprawnie po polsku ani się podpisać pod swoimi słowami) nie
    pojmuje jakiegoś faktu, to żaden argument. Niejedna klasa w całości na
    niejednej lekcji nie rozumie słów nauczyciela i co? Podważa to ich
    prawdziwość? Co najwyżej można uznać, że słabo tłumaczę. Stąd moje
    dodatkowe wyjaśnienia.

    > Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie
    > tez mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc
    > zamiennie i spora szansa, ze cos-tam nagrasz.

    Nie sądzę, żeby to było technicznie wykonalne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 70. Data: 2010-03-25 23:38:49
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Nie sądzę, żeby to było technicznie wykonalne.

    Tu akurat prawda - jest to wykonalne bez problemu. Oczywiście jakość nie
    zachwyca, ale to zadziała. Tyle, że głośnik zazwyczaj jest do
    wzmacniacza podłączony trzeba by było go wpierw odłączyć.