    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak siÄ&#65533; zabezpieczyÄ&#65533; przed podsĹ&#65533;uchem?
    Date: Thu, 25 Mar 2010 19:52:21 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    przeczytalem pobieznie caly watek i mnie z lekka zasmucil.
    Pytanie jest konkretne.
    Pytajacy lekko dociekliwy a tyle rozsadnych ludzi no i w koncu posiadajacych
    raczej scisle umysly tak bajdurzy nie na temat.

    Co do kamerki to jak niektórzy zauwazyli starczy zakleic tasma.
    Co do mikrofonu to albo wymontowac fabryczny i uzywac zewnetrznego albo nie
    kupowac laptopow z wbudowanymi mikrofonami.

    Mnie osobiscie przyklad zachowania szkoły jaki Pan Śmiejek podaje bardzo
    oburzyl. Śledziłem te doniesienia w czasie kiedy wypłynęły i mimo że sprawa jest
    bezczelna jakoś nie zauwazyłem oburzenia w społeczeństwie.

    Temat troche zachacza o to jak mamy traktowac laptopy z pracy.
    Pracodawca daje mi laptop abym na nim pracował. Fajnie. Ale jesli mi zabroni
    instalować swoj soft i uzywac go do prywatnych celow to po cholere mam go nosic
    do swojego domu?
    Niech sobie lezy w pracy bo mi on nie potrzebny.
    Ale z drugiej strony jest on pracowy wiec pracodawca moze sobie sprawdzac co
    robie jak pracuję. Oczywiscie powinien o tym mnie poinformowac ale tylko jesli
    zamierza uzyc oficjalnie tych informacji przeciwko mnie. Czyli w praktyce
    podglądactwo moze byc uskuteczniane bez oporów.

    Mnie pytanie Pana Śmiejka wogole nie zdziwilo.
    Nie jestem przewrazliwiony na tym punkcie ale mam swiadomosc ze te urzadzonka
    ktore ze soba nosimy sa uzywane do sledzenia nas. Skad targeo ma dane o srednich
    predkosciach na drogach? Aniołki im przynosza?

    --
    Lukasz Sczygiel