  • 1. Data: 2010-03-22 13:56:19
    Temat: Re: K7S5A - bateria
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ho7glg$ea2$2@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Płyta K7S5A. Nowa bateria do potrzymywania BIOS. Mimo to w trakcie
    > uruchamiania mam komunikat o niskim napięciu baterii. Jak to napięcie jest
    > podawane do kości?
    >
    > Remek

    nie wiem jak jest podawane, ale te płyty miały od początku problem z trzymaniem
    zawartosci biosa. resetował sie co jakiś czas.

  • 2. Data: 2010-03-22 14:29:23
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 15:19:59 +0100, Remek napisał(a):

    > Ja też nie wiem i dlatego pytam. Nie oczekuję recenzji płyty, lecz
    > komkretnej odpowiedzi.

    To w przyszłości też używacie takiego sprzętu?
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-03-22 15:05:28
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Płyta K7S5A. Nowa bateria do potrzymywania BIOS. Mimo to w trakcie
    > uruchamiania mam komunikat o niskim napięciu baterii. Jak to napięcie jest

    ten problem opisywali dość dawno i jak dobrze, że istnieją jeszcze archiwa
    bo oryginalna strona dawno padła
    http://web.archive.org/web/20050507011345/www.geocit
    ies.com/mrathlon2000/chipset.html

  • 4. Data: 2010-03-22 18:14:02
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" napisał:

    > To w przyszłości też używacie takiego sprzętu?

    Sam widzisz. BIOS się ustawia jak chce. :)

    Remek

  • 5. Data: 2010-03-22 18:20:02
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Doxent" napisał:

    > http://web.archive.org/web/20050507011345/www.geocit
    ies.com/mrathlon2000/chipset.html

    Super link! Ogromne dzięki.

    Remek

  • 6. Data: 2010-03-22 19:30:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Mar 2010 19:20:02 +0100, Remek napisał(a):

    > Super link! Ogromne dzięki.

    Przećwiczyłem kiedyś te sztuczki (i nawet jedną którą sam wymyśliłem) i
    płyta nie zmieniła obyczajów. Ale powodzenia :) IMO lepiej spuść ją do
    śmieci, zaoszczędzisz sobie masę czasu i nerwów :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2010-03-22 19:37:31
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Przećwiczyłem kiedyś te sztuczki (i nawet jedną którą sam wymyśliłem) i
    > płyta nie zmieniła obyczajów. Ale powodzenia :) IMO lepiej spuść ją do
    > śmieci, zaoszczędzisz sobie masę czasu i nerwów :)

    Heh. Ja też to ćwiczyłem, do tego jeszcze robiłem Thunderbird mod'a
    (wersja płyty pod Athlony XP wymagała przelutowania rezystora wewnątrz
    socketa). Co to były za czasy...

    Mi pomogło. Zdecydowanie nie mogę poprzeć przedpiścy. Pod żadnym pozorem
    DO ŚMIECI!!! Płytę tą jak każdą elektronikę należy oddać do
    specjalistycznego punktu zajmującego się recyklingiem - dbajmy o środowisko!

    Pozdr.,
    Michał

  • 8. Data: 2010-03-22 19:53:53
    Od: "Remek" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Michal" napisał:

> [...]

    > DO ŚMIECI!!! Płytę tą jak każdą elektronikę należy oddać do
    > specjalistycznego punktu zajmującego się recyklingiem - dbajmy o

    Mam prośbę. Nie piszcie bzdur nie na temat. Płytę mam od 11 lat i do tej
    pory spisywała się bez zarzutu. Usterkę spowodowała gówniana karta sieciowa
    Realtek z Allegro.

    Zresztą ja nie pytam co zrobić z płytą. Mnie wystarcza. Nie stać mnie na
    nowe wydatki prowokowane przez coraz bardziej zasobożerne systemy, czy
    programy. Zresztą kilka innych płyt mam. MS 7207, P4GV-LA i jeszcze jakąś
    Abit. Szajs, z którym są e kłopoty. Nie maja prawa nawet leżeć obok K7S5A.

    Remek

  • 9. Data: 2010-03-22 21:37:01
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

> [...]
    > programy. Zresztą kilka innych płyt mam. MS 7207, P4GV-LA i jeszcze
    > jakąś Abit. Szajs, z którym są e kłopoty. Nie maja prawa nawet leżeć

    Faktem jest że po przesiadce z KT133, ten SIS735 okazał się całkiem
    przyzwoitym chipsetem. Oczywiście do czasu zasmakowania nForce...

    Tak czy siak sama płyta nie była najwyższych lotów, stąd "zgryźliwe" uwagi.

    Jeżeli dasz radę, moduj. Jeżeli miałbyś komuś za przeróbkę płacić, kup
    inną płytę pod tą platformę.

    M.

  • 10. Data: 2010-03-23 03:10:26
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" napisał:

    > Tak czy siak sama płyta nie była najwyższych lotów...

    A kto mówi o najwyższych lotach? W swojej klasie po pierwszych nieudanych
    egzemplarzach i zmianie producenta PCB zbierała same pochwały. W czasie, gdy
    ją kupowałem, w podobnej cenie królowały zestawy pod PIII. Moja K7S5A z
    Athlonem 1,1 zostawia ich w tyle o kilkanaście długości. Mam trzy płyty pod
    PIV i też są gorsze. Jako jedyna obsługuje pamięci serwerowe ECC.

    > stąd "zgryźliwe" uwagi.

    Zgryźliwe uwagi? To gówniarstwo dzieci neostrady nie poparte wiedzą o
    faktach. Na Allegro płyty pod PIII z procesorem 933 MHz chodzą po 5,- zł
    (porównywalne w klasie, np. FSB 133 i obsługa DDR), natomiast ta ECS-ka
    kosztuje 60 - 100,- zł i znajduje natychmiast nabywców. O czym to świadczy?
    Nie ma co porównywać jakichś drogich, wysokiej klasy płyt z budżetową
    platformą.

    > Jeżeli dasz radę, moduj. Jeżeli miałbyś komuś za przeróbkę płacić, kup
    > inną płytę pod tą platformę.

    Kilkamnaście lat naprawiam telewizory i poradzę sobie. Jeśli będę miał
    potrzebę kupna czegokolwiek, to będę umiał sam podjąć decyzję. Inną płytę
    pod tę platformę? Przykład?

    Remek