    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak się zabezpieczyć przed podsłuchem?
    Date: Thu, 25 Mar 2010 15:55:44 -0000

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hofsft$qb$2@news.interia.pl...

    > Jeżeli nie jesteś w stanie ogarnąć wyjaśnień, które przestawiłem tu:
    > to już nic nie poradzę. Lepiej faktycznie poświęć czas na próbę poznania
    > języka polskiego, bo jak na razie, błędy masz w 90% wyrazów, aż mi się
    > na czerwono ekran rozświeca od podkreśleń słownika.

    Jedyna osoba majaca problemy z ogarnieciem tak prostegu faktu, ze na
    szkolnym laptopie oprogramowanie monitorujace bylo celowo zainstalowane,
    jestes Ty. Kazdy normalny czlowiek zastanowilby sie, dlaczego kilka osob to
    samo mu tlumaczy, ale widac nie dociera do Ciebie ani troche.

    Zeby jeszcze podsycic Twoj zapal podsune pomysl - glosnik to w zasadzie tez
    mikrofon. Membrana jest, elektromagnes jest, mozna podlaczyc zamiennie i
    spora szansa, ze cos-tam nagrasz. Pomysl wiec nad odlaczeniem laptopowych
    glosnikow, bo ktos moze programowo wyjscie karty zmienic w wejscie i nagrac
    Cie przez glosniki. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil