  • 1. Data: 2010-03-22 08:26:38
    Temat: jaka karta grafiki?
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Mam komputer z Core 2 Duo E6300 + 2 GB Ramu DDR. Potrzebuję zmienić kartę
    grafiki z Radeona HD 4550 na jakąś nVidię - sterowniki fglrx z ati nie
    kompilują się z jądrem xen pod linuksem - w dodatku ati mnie wkurza swoim
    olewactwem, ich sterowniki z repozytorium do suse mają zrypane sumy
    kontrolne a oni to zlewają. Tak więc powinna być nvidia, miałem wcześniej
    karty nvidii i nie było z nimi takich problemów (w zasadzie nie było
    żadnych problemów).

    co warto kupić żeby to nie było ATI i przypasowało wydajnościowo pod taki
    np. Windows 7 i jakieś w miarę niestare gierki. Budżet powiedzmy - w miarę
    rozsądku, nie mam zamiaru sprzedawać nerki, ale też nie potrzebuję karty za
    pięć złotych. 300 złotych na początek.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com

  • 2. Data: 2010-03-22 09:26:36
    Temat: Re: jaka karta grafiki?
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

> [...]
    > miarę
    > rozsądku, nie mam zamiaru sprzedawać nerki, ale też nie potrzebuję

    Hm.. Starą 9800GT ?