  • 1. Data: 2010-03-22 09:38:51
    Temat: Jak wymienić procesor ?
    Od: "krzysiek" <p...@g...com>

    Witam
    Posiadam muzealny :) procesor Athlon xp 1880 + .Chciałem go wymienić na
    trochę szybszy .Komputer z socket A , Jak się wyjmuję procesor z
    gniazda?Wiem , że trzeba dźwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?

  • 2. Data: 2010-03-22 10:04:08
    Temat: Re: Jak wymienić procesor ?
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > trochę szybszy .Komputer z socket A , Jak się wyjmuję procesor z
    > gniazda?Wiem , że trzeba dźwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?

    Lekko w bok i do góry
    Piotr

  • 3. Data: 2010-03-22 10:19:05
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=144

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 4. Data: 2010-03-22 10:25:56
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > szybszy .Komputer z socket A , Jak się wyjmuję procesor z gniazda?Wiem , że
    > trzeba dĽwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?

    W instrukcji obsługi masz napisane.

  • 5. Data: 2010-03-22 10:52:24
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > trochę szybszy .Komputer z socket A , Jak się wyjmuję procesor z
    > gniazda?Wiem , że trzeba dźwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?

    Lekko w bok i do góry. Trzeba uważać przy montażu wentyla gdyż dość łatwo
    jest ukruszyć rdzeń który w tych procach jest nieosłnięty.

  • 6. Data: 2010-03-22 11:12:47
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

> [...]
    > trochę szybszy .Komputer z socket A , Jak się wyjmuję procesor z
    > gniazda?Wiem , że trzeba dźwignię ruszyć-tylko jak -w bok ?do góry ?
    Jeszcze jedna uwaga, klasyczny BIOS z tej płyty szybszych proceorów nie
    obsługuje.
    Piotr

  • 7. Data: 2010-03-22 12:45:18
    Od: "krzysiek" <p...@g...com>

    Użytkownik "news..pl" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "krzysiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jeszcze jedna uwaga, klasyczny BIOS z tej płyty szybszych proceorów nie
    > obsługuje.
    > Piotr

    Tzn nie obsluguje powyzej Athlon 1880 + ? ja kupiłem athlon 2200 + , w
    instrukcji jest napisane , ze tego jeszcze obsluzy.Może wiesz skad moge
    sciagnac najnowszy bios do plyt dfi ad 73 pro?

  • 8. Data: 2010-03-22 21:01:30
    Temat: Re: Jak wymieni? procesor ?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Tzn nie obsluguje powyzej Athlon 1880 + ? ja kupi?em athlon 2200 +

    No to będzie chodził teraz jak burza...

  • 9. Data: 2010-03-22 21:26:46
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > dość łatwo jest ukruszyć rdzeń który w tych procach jest nieosłnięty.

    Można też ścieżki na laminacie śrubokrętem ciachnąć, bo sprężynki
    mocujące radiator z wentylem na socket A się opornie zakładało...

  • 10. Data: 2010-03-23 06:27:32
    Od: "krzysiek" <p...@g...com>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > No to będzie chodził teraz jak burza...