-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "A r t i e" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak sie realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Sat, 27 Feb 2010 18:11:19 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <hmbjno$e5a$1@inews.gazeta.pl>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
<7...@j...googlegroups.com>
<hmba6b$8si$1@inews.gazeta.pl>
<d...@d...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 095160140122.rudaslaska.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1267290680 14506 95.160.140.122 (27 Feb 2010 17:11:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 17:11:20 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: artie07
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26112
[ ukryj nagłówki ]
Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
news:dc2c5986-ecd7-4b7c-bbda-04f1f30f98da@d27g2000yq
f.googlegroups.com...
Dzieki za super odpowiedz.
>>>
Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to
wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma
Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje
system do modelu E.
>>>>
Tak o agility mi chodzi. To jeszcze moze powtórze problem który mnie gnebi, bo
jechalem kiedys Mercem S i bylem po wrazeniem jazdy
jak szybowcem, ale na S mnie nie stac:
Ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest róznica miedzy adaptacyjnym "standardowym" a
Air (cena opcji tylko 8kzl).
Prawdopodobienstwo ze którys salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dosc
nikle..
Innymi slowy jaka jest róznica w komforcie jazdy (tlumienie nierównosci i wogóle)
miedzy tym Tenneco "zwyklym" adaptacyjnym amorkiem
a AirMatikiem (w klasie E i wogóle) ? Bo
byly tu glosy, ze Airmatic odpowiada tylko za zmienne uniesienie auta a nie tlumienie
wybojów..
Arek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.02.10 19:57 JAM
- 27.02.10 21:21 A r t i e
- 28.02.10 04:55 JAM
- 28.02.10 09:33 J.F.
- 28.02.10 14:58 A r t i e
- 28.02.10 15:08 JAM
- 28.02.10 18:15 J.F.
- 28.02.10 20:47 A r t i e
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=