eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ? › Re: Jak sie realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "A r t i e" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak sie realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 18:11:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <hmbjno$e5a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@j...googlegroups.com>
    <hmba6b$8si$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 095160140122.rudaslaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1267290680 14506 95.160.140.122 (27 Feb 2010 17:11:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Feb 2010 17:11:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: artie07
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26112
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
    news:dc2c5986-ecd7-4b7c-bbda-04f1f30f98da@d27g2000yq
    f.googlegroups.com...

    Dzieki za super odpowiedz.

    >>>
    Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to
    wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma
    Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje
    system do modelu E.
    >>>>

    Tak o agility mi chodzi. To jeszcze moze powtórze problem który mnie gnebi, bo
    jechalem kiedys Mercem S i bylem po wrazeniem jazdy
    jak szybowcem, ale na S mnie nie stac:


    Ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest róznica miedzy adaptacyjnym "standardowym" a
    Air (cena opcji tylko 8kzl).
    Prawdopodobienstwo ze którys salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dosc
    nikle..

    Innymi slowy jaka jest róznica w komforcie jazdy (tlumienie nierównosci i wogóle)
    miedzy tym Tenneco "zwyklym" adaptacyjnym amorkiem
    a AirMatikiem (w klasie E i wogóle) ? Bo

    byly tu glosy, ze Airmatic odpowiada tylko za zmienne uniesienie auta a nie tlumienie
    wybojów..

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: