eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "A r t i e" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Date: Tue, 9 Feb 2010 13:20:28 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <hkrjud$bl5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl> <hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hkre8r$8sm$1@z-news.wcss.wroc.pl> <hkrium$848$1@inews.gazeta.pl>
    <hkrjq3$bhq$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160140122.rudaslaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265718029 11941 95.160.140.122 (9 Feb 2010 12:20:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 12:20:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: artie07
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26026
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:hkrjq3$bhq$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > On wto, 09 lut 2010 13:03:34 in article news:<hkrium$848$1@inews.gazeta.pl>
    > A r t i e wrote:
    >>
    >> Użytkownik "Mirek" <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:hkre8r$8sm$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    >>> On wto, 09 lut 2010 10:40:16 in article
    news:<hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    >>> Jeffrey wrote:
    >>>> można zastosować zaworek obejściowy tłoka z płynnym sterowaniem przepływu -
    >>>> ale nie wiem czy to jest stosowane w samochodach
    >>>
    >>> Z tego co wyczytałem w googlu "direct control suspension" MB jest tylko
    >>> zawór on/off. Chyba, że OP miał na myśli coś nowszego.
    >>
    >> Już chyba rozumiem-zawór sterujący przepływem płynu hydraulicznego ?..
    >>
    >> Ale ważniejszy problem:
    >>
    >> ***na ile, i czy wogóle, jest to gorsze (a może tylko inne) od Airmatica*** ?
    >
    > Nie wiem :)
    > Ale piszą, że w niektórych E-class oprócz direct control suspension
    > jest opcjonalnie Airmatic.

    Tak-tylko że ostatnio przeżucili to dopiero do wersji V6 >2 litry z akcyzą 20%, czyli
    auto w cenie domu... Znalazłem taki link sobie
    postudiuję.

    W sumie interesuje mnie E Coupe-a tam airmatica nie ma nawet w opcji za żadne $.

    http://www.emercedesbenz.com/Mar09/11_001618_The_201
    0_Mercedes_Benz_E_Class_Chassis_And_Suspension.html

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: