eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
  • Data: 2010-02-09 11:28:35
    Temat: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 09 Feb 2010 03:00:39 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    >> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w czasie
    >> rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od nawierzchni, skąta
    >> skrętu prędkości itd.
    >>
    >> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak to
    >> jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ? Chodzi
    >> mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
    >
    >Jak sobie wyobrażasz czysto mechaniczne rozwiązanie?

    Skoro regualcja tylko tlumienia, to po prostu regulowany zaworek.
    Sterowany elektronika, ale w amortyzatorze tylko jakas regulowana
    iglica czy cos takiego.

    >Jest jeszcze rozwiązanie z cieczą magnetoreologiczną, nie wiem, czy
    >Mercedes stosuje - to jest przyszłość.

    Nie wiem czy zdazy dozyc tej przyszlosci.
    Bose juz ma system aktywnego zawieszenia, i to jest przyszlosc

    http://www.bose.com/controller?event=VIEW_STATIC_PAG
    E_EVENT&url=/learning/project_sound/bose_suspension.
    jsp

    http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: