-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Tue, 09 Feb 2010 12:28:35 +0100
Organization: -
Lines: 27
Message-ID: <4...@4...com>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl> <hkqe0g$46s$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265714912 15697 82.143.187.50 (9 Feb 2010 11:28:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 11:28:32 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26021
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 09 Feb 2010 03:00:39 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
>> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w czasie
>> rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od nawierzchni, skąta
>> skrętu prędkości itd.
>>
>> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak to
>> jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ? Chodzi
>> mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
>
>Jak sobie wyobrażasz czysto mechaniczne rozwiązanie?
Skoro regualcja tylko tlumienia, to po prostu regulowany zaworek.
Sterowany elektronika, ale w amortyzatorze tylko jakas regulowana
iglica czy cos takiego.
>Jest jeszcze rozwiązanie z cieczą magnetoreologiczną, nie wiem, czy
>Mercedes stosuje - to jest przyszłość.
Nie wiem czy zdazy dozyc tej przyszlosci.
Bose juz ma system aktywnego zawieszenia, i to jest przyszlosc
http://www.bose.com/controller?event=VIEW_STATIC_PAG
E_EVENT&url=/learning/project_sound/bose_suspension.
jsp
http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 11:54 A r t i e
- 09.02.10 12:03 A r t i e
- 09.02.10 12:00 A r t i e
- 09.02.10 12:20 A r t i e
- 09.02.10 12:18 Mirek
- 09.02.10 12:40 Agent 0700
- 09.02.10 14:01 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:26 A r t i e
- 09.02.10 14:44 J.F.
- 09.02.10 14:45 A r t i e
- 09.02.10 15:35 J.F.
- 09.02.10 15:50 J.F.
- 09.02.10 19:18 A r t i e
- 21.02.10 18:08 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=