  • Data: 2012-12-10 22:55:57
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Ivam <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Do alfy zapewne będzie musiał, do volvo to nie wiem, ale w nissanie mam
    > oryginalne 17-letnie. Kat też. Nadal działający.

    W renówce u ojca też tłumik+kat wytrzymały 300kkm. Ale to nie reguła.

    > Raz na 400kkm, jak dotąd.

    Gratuluje.

    > Na wsi to prędzej się trafi niż w mieście taki kamyk.

    Na wsi ten kamyk wyskakuje spod koła pojazdu pędzącego 50-90, a nie 130.

    > Nie demaguj. SUVy są miej bezpieczne niż czołg, kompakty niz suvy, a
    > maluchy mniej bezpieczne niż kompakty.

    Ale musisz przyznać, że używanie bezpieczeństwa jako koronnego argumentu
    za zakupem używanego, dużego auta zamiast nowego, małego jest też
    conajmniej dziwne.

    > mnie tam taka np. zafira pije pod pachami, a i wysokich siedzeń nie za
    > bardzo lubię, wolę klasycznie, nisko.

    Ja bardzo lubiłem fotele w escorcie (VII), a te w mondeo (I) uważałem za
    jedne z najgorszych w jakich siedziałem.

    Cały mój wywód dotyczy tego, że każdy kupuje i powinien kupować to co
    chce. Wmawianie mi, że jestem frajer i pacan, bo świadomie kupiłem coś
    co komuś nie pasuje/nie podoba się/etc., a _mi_ pasuje jest kompletną
    ignorancją.

    A dopisywanie ideologii bezpieczeństwa przy dziesięcio-, dwunastoletnich
    złomach z mocnym silnikiem i LPG po prostu uważam za niepoważne.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo