  • Data: 2012-11-29 17:22:17
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-28 21:36, Bugatti pisze:

    > Oba auta to jedno wielkie gówno.
    >
    > Nie wiem czy mówisz o cenie nowych...ale jeśli tak, to za nią można
    > kupić 2-3 letnie auto o większych gabratach funkjonalnych i lepszej
    > trakcji i wogóle w każdym porównaniu (oprócz gwarancji) 2-3 letnia
    > używka będzie miała więcej plusów niż te dwa małe pojazdy (nie auta) dla
    > niepełnosprawnych intelektualnie. Nie obrażam niepełnosprawnych (bo sam
    > nim jestem) ale stwierdzam że jeśli jest popyt na takie auta to jasno
    > można stwierdzić że _Ci_ ludzie mają nierówno pod sufitem...i sami
    > przyczyniają się zmniejszenia trwałości aut.

    no właśnie, żeby kupić dobre auto używane 2 czy 20 letnie polizingowe /
    używane to trzeba się znać albo mieć kogoś kto się zna, ja nie mam i się
    nie znam, dla mnie liczy się wiek auta, 10 letni samochód to rzęch
    obojętnie jaką naklejkę ma na masce i wolę nową pandę niż 10 letniego
    golfa "TEDEI"

    zalew rozbitych samochodów jest tak ogromny że można by po nich przejść
    z polski do szwecji suchą nogą

    jeżeli używany samochód ma mały przebieg to jest rozbitek powypadkowy,
    jeżeli jest bezwypadkowy to ma milion kilometrów na liczniku, jeżeli ma
    mały przebieg i jest bezwypadkowy to jest wyłowiony z powodzi we
    francji, jeżeli samochód jest w autentycznie dobrym stanie to kosztuje
    niewiele mniej niż nowy z salonu, ja wolę pachnący prosto z fabryki

    zwolennik używanych aut kupuje je na 2-4 lata, ja kupuje samochód tylko
    NOWY i to na 10-12 lat, następnie sprzedaje i znowu kupuje nowy, to ma
    być samochód jako drugi lub trzeci, obecnie mam seicento które pełni
    funkcję pojazdu na zakupy w mieście

    wracając do tematu strasznie pozytywnie usłyszałem o citigo że to
    obecnie najlepszy samochód w tej klasie, oferujący najnowocześniejsze
    rozwiązania za te pieniądze, chciałbym to skonfrontować z opiniami usenet