  • Data: 2012-12-02 11:58:30
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-02, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    >> Jeździć z dozwoloną prędkością.
    >
    > Ale po co?

    Głównie dlatego, żeby przestrzegać prawa. Ktoś je ustala, ja się na nie
    zgadzam, skoro mieszkam w tym kraju. Czemu miałbym je łamać
    - szczególnie w sytuacji, gdzie naprawdę mogę stanowić zagrożenie?
    Jestem tzw. "krwiożerczym liberałem" i generalnie żyję zasadą, że prawo
    można ignorować wtedy, gdy na pewno nie narusza to niczyjego dobra.
    Dlatego np. przechodzę na czerwonym, gdy najbliższy pojazd jest pół
    kilometra dalej, ale nie przekraczam prędkości, nie parkuję na chodniku
    jak burak i przestrzegam pierwszeństwa. Czy to dla Ciebie jakiś problem?
    :]

    > Grup nie pomyliłeś?

    Podobno jest to grupa o samochodach, a chyba rozmawiamy o samochodzie.
    Chyba że jest to grupa o podważaniu sensu prawa stanowionego w Polsce
    i wtedy pewnie rzeczywiście źle trafiłem :).

    > Kapelusz PLONK WARNING

    Nawet nie będę udawał, że mnie to obchodzi. Albo że rozumiem co oznacza
    w tym wypadku "kapelusz".

    pozdrawiam,
    PK