  • Data: 2012-11-29 11:20:34
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2012 11:06, Adam Płaszczyca pisze:

    > No tą wersją 2, czyli nie tą kanciastą.
    > Auto jak to kurdupel - małe, ciasne, bez bagażnika.

    To jest problem, jak używasz samochodu do regularnych i licznych przewozów.

    Ale do codziennych dojazdów solo do pracy nawet coś mniejszego od Smarta
    byłoby wystarczające. Pomijając przypadki gigantyzmu lub ogromnej nadwagi ;)

    > Jeździło się tym jednak zaskakująco przyjemnie, choć zużycie paliwa ma
    > straszne, jeśli się tym chce jechać,a nie tylko turlać.

    A, chyba kiedyś coś o tym dyskutowaliśmy... Mi spalanie wychodziło
    zaskakująco OK, ale byłem wkurzony wołowatością i tendencją do gaśnięcia
    przy ruszaniu pod górę, a twoja metoda zaradzenia tym problemom polegała
    po prostu na ostrym kręceniu silnika, co by się zgadzało z
    nieproporcjonalnie wysokim zużyciem paliwa.

    Dlatego ja pozostanę przy starych, małych dieslach do czasu, aż ktoś za
    podobną cenę wyprodukuje elektryczny ;)