-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!pe
er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.
highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak ograniczyć popyt na Putinowską ropę
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <t34dt1$89r$2@gioia.aioe.org> <62568f8c$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<t39sde$1upu$1@gioia.aioe.org> <t3ah1i$qlp$1@news.icm.edu.pl>
<9468494186$20220415083915@squadack.com> <t3be7p$72i$2@news.icm.edu.pl>
<8389233149$20220415123146@squadack.com> <t3bojt$vlo$1@news.icm.edu.pl>
<t3c4fu$1leo$1@gioia.aioe.org> <t3cgdb$hie$1@news.icm.edu.pl>
<h...@4...net> <t3r8i7$g5h$1@news.icm.edu.pl>
Date: Thu, 21 Apr 2022 12:18:00 +0200
Message-ID: <1edmlr251m58w.1k45du9cyy2fj$.dlg@40tude.net>
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.130.192
X-Trace: 1650536281 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 471 83.30.130.192:62670
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3069
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703081
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 21 Apr 2022 11:35:58 +0200, ii wrote:
> W dniu 19.04.2022 o 14:11, J.F pisze:
>> On Fri, 15 Apr 2022 21:18:01 +0200, ii wrote:
>>> W dniu 15.04.2022 o 17:54, Poldek pisze:
>>>> W dniu 2022-04-15 o 14:31, ii pisze:
>>>>> W dniu 15.04.2022 o 12:31, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>
>>> Tak, tramwaje w miastach to jest kwintesencja głupoty. Zamiast zrobić
>>> kolejny pas dla wszystkich pojazdów robi się pas dla jednego.
>>
>> We wrocku zaczeli robic pasy tramwajowo-autobusowe.
>> Czasem nawet jeszcze taksowkowo-elektryczne.
>>
>> Ja im tam tego jednego pasa nie żałuje, pod warunkiem, ze nie
>> wydzielony z dwupasowej jezdni :-)
>> ale jest kolejny problem - przystanki.
>> Gdzies tam przy torze musi byc przystanek, albo jest na jezdni i
>> blokuje ruch samochodow, albo jest wydzielony przy torze,
>> a wtedy swoją szerokość ma, i miedzy przystankami miejsce sie marnuje.
>>
>> Trzeba by to jakos przeorganizować.
>
> No więc mówię, że pojazdy szynowe nie mają sensu. Bo dzisiaj możesz mieć
> nieszynowe pojazdy elektryczne. Po co hałas, po co dezorganizacja ruchu.
No coz - troche tych tramwajow mamy, i na szerokich ulicach wady są
ograniczone. Tylko trzeba troche myslec, albo zadbac na etapie
planowania przestrzennego.
Elektryczne autobusy jak widac - byly mozliwe, sa jeszcze bardziej
mozliwe. Ale jak ich przybedzie, a samochodow nie ubedzie,
to zaraz trzeba bedzie buspas zrobic :-)
We Wroclawiu modne inicjatywy "tramwaj na <wpisac osiedle>".
Czego nie bardzo rozumiem, bo o ile potrzebe KM rozumiem,
to czemu musi byc tramwaj, a nie moze autobus?
Tylko sporo wroclawskich autobusow jakos dziwnie wolno jezdzi.
Za to jedno muszę przyznac ... powyzej pewnej ilosci mieszkanców ...
metro nieuniknione.
Czy jednak da sie bez metra?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.22 17:23 ii
- 21.04.22 18:21 J.F
- 21.04.22 22:43 ii
- 21.04.22 22:58 J.F
- 22.04.22 23:06 ii
- 25.04.22 12:48 J.F
- 25.04.22 18:46 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=