-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!pe
er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.
highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak ograniczyć popyt na Putinowską ropę
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <t34dt1$89r$2@gioia.aioe.org> <62568f8c$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<t39sde$1upu$1@gioia.aioe.org> <t3ah1i$qlp$1@news.icm.edu.pl>
<9468494186$20220415083915@squadack.com> <t3be7p$72i$2@news.icm.edu.pl>
<8389233149$20220415123146@squadack.com> <t3bojt$vlo$1@news.icm.edu.pl>
<t3c4fu$1leo$1@gioia.aioe.org> <t3cgdb$hie$1@news.icm.edu.pl>
<h...@4...net> <t3r8i7$g5h$1@news.icm.edu.pl>
Date: Thu, 21 Apr 2022 12:18:00 +0200
Message-ID: <1edmlr251m58w.1k45du9cyy2fj$.dlg@40tude.net>
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.130.192
X-Trace: 1650536281 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 471 83.30.130.192:62670
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3069
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703081
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 21 Apr 2022 11:35:58 +0200, ii wrote:
> W dniu 19.04.2022 o 14:11, J.F pisze:
>> On Fri, 15 Apr 2022 21:18:01 +0200, ii wrote:
>>> W dniu 15.04.2022 o 17:54, Poldek pisze:
>>>> W dniu 2022-04-15 o 14:31, ii pisze:
>>>>> W dniu 15.04.2022 o 12:31, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>
>>> Tak, tramwaje w miastach to jest kwintesencja głupoty. Zamiast zrobić
>>> kolejny pas dla wszystkich pojazdów robi się pas dla jednego.
>>
>> We wrocku zaczeli robic pasy tramwajowo-autobusowe.
>> Czasem nawet jeszcze taksowkowo-elektryczne.
>>
>> Ja im tam tego jednego pasa nie żałuje, pod warunkiem, ze nie
>> wydzielony z dwupasowej jezdni :-)
>> ale jest kolejny problem - przystanki.
>> Gdzies tam przy torze musi byc przystanek, albo jest na jezdni i
>> blokuje ruch samochodow, albo jest wydzielony przy torze,
>> a wtedy swoją szerokość ma, i miedzy przystankami miejsce sie marnuje.
>>
>> Trzeba by to jakos przeorganizować.
>
> No więc mówię, że pojazdy szynowe nie mają sensu. Bo dzisiaj możesz mieć
> nieszynowe pojazdy elektryczne. Po co hałas, po co dezorganizacja ruchu.
No coz - troche tych tramwajow mamy, i na szerokich ulicach wady są
ograniczone. Tylko trzeba troche myslec, albo zadbac na etapie
planowania przestrzennego.
Elektryczne autobusy jak widac - byly mozliwe, sa jeszcze bardziej
mozliwe. Ale jak ich przybedzie, a samochodow nie ubedzie,
to zaraz trzeba bedzie buspas zrobic :-)
We Wroclawiu modne inicjatywy "tramwaj na <wpisac osiedle>".
Czego nie bardzo rozumiem, bo o ile potrzebe KM rozumiem,
to czemu musi byc tramwaj, a nie moze autobus?
Tylko sporo wroclawskich autobusow jakos dziwnie wolno jezdzi.
Za to jedno muszę przyznac ... powyzej pewnej ilosci mieszkanców ...
metro nieuniknione.
Czy jednak da sie bez metra?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.22 17:23 ii
- 21.04.22 18:21 J.F
- 21.04.22 22:43 ii
- 21.04.22 22:58 J.F
- 22.04.22 23:06 ii
- 25.04.22 12:48 J.F
- 25.04.22 18:46 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz