  • Data: 2022-04-21 17:23:38
    Temat: Re: Jak ograniczyć popyt na Putinowską ropę
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2022 o 12:18, J.F pisze:

    > No coz - troche tych tramwajow mamy, i na szerokich ulicach wady są
    > ograniczone. Tylko trzeba troche myslec, albo zadbac na etapie
    > planowania przestrzennego.

    Myśleć? Wiesz co się dzieje w domu sąsiadującym z ulicą kiedy po niej
    przejeżdża tramwaj?

    > Elektryczne autobusy jak widac - byly mozliwe, sa jeszcze bardziej
    > mozliwe. Ale jak ich przybedzie, a samochodow nie ubedzie,
    > to zaraz trzeba bedzie buspas zrobic :-)

    Oddajmy miasto ludziom. Niech to będzie takie getto. :-)

    > We Wroclawiu modne inicjatywy "tramwaj na <wpisac osiedle>".
    > Czego nie bardzo rozumiem, bo o ile potrzebe KM rozumiem,

    To to nie jest dla ludzi, którzy prowadzić samochodu nie umieją?

    > to czemu musi byc tramwaj, a nie moze autobus?

    Nie chodzi czasem o to by nie każdy mógł brać w tym udziału?

    > Tylko sporo wroclawskich autobusow jakos dziwnie wolno jezdzi.

    Pewnie jakby im zrobić osobne "torowiska" to by szybciej jeździły.

    > Za to jedno muszę przyznac ... powyzej pewnej ilosci mieszkanców ...
    > metro nieuniknione.

    Chyba powyżej pewnej gęstości ludzi w mieście.

    > Czy jednak da sie bez metra?

    Wystarczy nie szukać tam pracy.