  • Data: 2022-04-21 12:18:00
    Temat: Re: Jak ograniczyć popyt na Putinowską ropę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Apr 2022 11:35:58 +0200, ii wrote:

    > No więc mówię, że pojazdy szynowe nie mają sensu. Bo dzisiaj możesz mieć
    > nieszynowe pojazdy elektryczne. Po co hałas, po co dezorganizacja ruchu.

    No coz - troche tych tramwajow mamy, i na szerokich ulicach wady są
    ograniczone. Tylko trzeba troche myslec, albo zadbac na etapie
    planowania przestrzennego.

    Elektryczne autobusy jak widac - byly mozliwe, sa jeszcze bardziej
    mozliwe. Ale jak ich przybedzie, a samochodow nie ubedzie,
    to zaraz trzeba bedzie buspas zrobic :-)

    We Wroclawiu modne inicjatywy "tramwaj na <wpisac osiedle>".
    Czego nie bardzo rozumiem, bo o ile potrzebe KM rozumiem,
    to czemu musi byc tramwaj, a nie moze autobus?
    Tylko sporo wroclawskich autobusow jakos dziwnie wolno jezdzi.

    Za to jedno muszę przyznac ... powyzej pewnej ilosci mieszkanców ...
    metro nieuniknione.
    Czy jednak da sie bez metra?

    J.