  • Data: 2014-02-04 14:20:01
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lcqjo7$hsm$1@dont-email.me...

    > Przecież i tak drukują umowy. Dlaczego pierwsza strona takiej umowy nie
    > może być wydrukowana na papierze, z którego cześć odkleisz i przykleisz
    > na szybie. Analogicznie jak to dziś jest z świstkami, które nosisz w DR.
    > Tutaj niewiele się zmienia.

    Dziś, to odpalam internet, wyklikuję umowę, ewentualnie przeprowadzam
    rozmowę telefoniczną, robię przelew/płacę kartą, drukuję świstek, który mi
    przysyłają e-mailem i zapominam na kolejny rok o temacie. Nigdzie nie muszę
    chodzić, nie czekam na listonosza (mam przewlekłą alergię na pocztę), nie
    muszę pamiętać o naklejkach, tłumaczyć się sąsiadowi, itp. podobnych
    bzdurach.

    Czym więcej na ten temat dyskutujemy, tym bardziej ten pomysł jest głupi.

    Naklejki mają mieć kolory wg roku, żeby "łatwo" można było stwierdzić, czy
    jest aktualna.
    Jak wg Ciebie ma to wyglądać, jeżeli OC kupuję np. w czerwcu? Dostaję np.
    naklejkę zieloną na 2014 rok. Od razu mam pobrać np. czerwoną na 2015, która
    będzie ważna od 1 stycznia? A co będzie jak w czerwcu 2015 już nie wykupię
    OC i jej nie zerwę albo sprzedam samochód? Policjant z lornetką się oszuka.
    Sąsiad z daleka zobaczy czerwoną i też nie zarobi.
    No to może naklejajmy je co miesiąc?

    No i naklejkę z przeglądem technicznym, co ma być gorsza. I numer prawa
    jazdy. I wynik badania trzeźwości z pokładowego i obowiązkowego alkomatu.

    Pomysł można zaadaptować do reszty dziedzin życia. Na drzwiach mieszkania
    naklejajmy naklejki potwierdzające opłacenie czynszu, mediów, podatków, ZUS,
    komitetu rodzicielskiego, tacy, kolędy i co tam jeszcze wymyślisz. Sąsiadom
    będzie łatwiej nas podp...ć.

    Pomysł jest na poziomie naklejek w stylu "Dziecko w samochodzie" czy rybki
    na klapie.

    Wiwo