-
Data: 2014-02-04 14:51:23
Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
news:lcp95t$sjk$5@dont-email.me...
> Otóż właśnie nie. Do bazy UFG wprowadzane są _nowe_ polisy. Nie ma tych
> super starych z przed nie wiadomo ilu lat.
Dociera do Ciebie, że istnieje CEPIK? I w tej bazie ten samochód zasadniczo
musi istnieć (pomińmy przypadki potwierdzające regułę).
Z tą bazą jest inny problem. Tam jest _za dużo_ wpisów. Jest sporo widm,
które trudno zweryfikować. Między innymi z tego mogą wynikać liczby podawane
przez media.
Te stare polisy są najmniej istotne. Dotyczą starych strucli, które
naturalną śmiercią znikają.
> Reglamentacją papieru na te nalepki. Wystarczy, że będzie numerowany a
> dostęp do niego będą mieli tylko ubezpieczyciele. Nawet jak gdzieś
> wycieknie, o co będzie trudno - bo ten kto ma dostęp za to odpowiada.
Rozumiesz, że mamy XXI wiek? Czasy elektronicznej komunikacji, baz danych,
itp.?
> Nikt, tylko jednak trudniej jest mozolnie wpisywać numery rejestracyjne
> napotkanych pojazdów, zamiast choćby wstępnie weryfikować obecność polisy
> na podstawie danych z nalepek.
Tia, w czasach aparatów w każdym telefonie, trudno zrobić fotkę.
Pewnie, że jakiś tam promil fałszerstw się
> trafi, ale będzie to znacznie trudniejsze do przeprowadzenia niż
> dzisiejsze po prostu nie opłacenie polisy.
Są znacznie prostsze sposoby, nie zmuszające ludzi do bezsensownych
czynności.
Baza umów wkrótce będzie kompletna, bo to jest w interesie wszystkich
ubezpieczycieli. Cepik z czasem się wyczyści, stare trupy znikną z ulic
naturalną koleją rzeczy.
Koszty kar rosną, ryzykowanie będzie coraz mniej opłacalne, a w końcu ktoś
wpadnie na pomysł i zaprzęże np. Viatolla, do kontrolowania co się po
drogach porusza.
> Zobacz ile jest przypadków na grupie ludzi pytających o ciągłość i jakoś
> bardzo mało pisze o tym, że UFG przywalił im karę.
Większość z nich wpada na grupę w przelocie, jak strach w tyłek zagląda. Jak
już dostaną karę, to się pewnie i nie chce im chwalić.
Ja znam kilka osób, które płaciły karę, albo się tłumaczyły, i co z tego? To
ma być rzetelna próbka?
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.14 14:51 masti
- 04.02.14 14:59 Wiwo
- 04.02.14 15:09 AL
- 04.02.14 17:10 Wiwo
- 04.02.14 18:07 Wiwo
- 04.02.14 18:14 Tomasz Stiller
- 04.02.14 18:19 Tomasz Stiller
- 04.02.14 18:35 Tomasz Stiller
- 04.02.14 20:31 Wiwo
- 04.02.14 21:58 AZ
- 04.02.14 22:06 AZ
- 04.02.14 22:26 WS
- 04.02.14 22:34 Tomasz Stiller
- 04.02.14 22:37 Tomasz Stiller
- 04.02.14 22:38 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=