  • Data: 2009-08-22 17:21:26
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Andrzej Jakubowski <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek pisze:
    > On 22 Sie, 11:48, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    >

    > A jakbyśmy tak kiedyś zrobili porównanie? :-) Ty lub ktoś syfrowo, ja
    > swoim sprzętem, ten sam motyw. Nie dla sprawdzenia, kto ma większego,
    > ale dla ucięcia dywagacji :-)

    pomysl z zalozenia dla mnie jest bez sensu.
    Niech w takim razie motywem bedzie szkolna/klasowa zabawa karnawalowa.
    kolor. swiatlo zastane. 5-6 zdjec reportazowych. Czas trwania 1,5 godziny.

    Wielki format. Raczej malo mobilny... Maly obrazek - ok. Ale ja nie
    widze juz sensu porownywania malego obrazka do cyfry. (a jak przypomne
    sobie filmy ISO 1600, to jednak z mojej cyfry 1600 wyglada lepiej ;-)
    albo puszczanie filmow przez laboludy z przytoczonej tu historii -
    najpierw klienta, potem swoje, aby nasze wyszly lepiej, klienta mamy w
    d. brrr)

    Jak bedziesz chcial zrobic krajobraz aby oddac subtelnosci tonalne na
    stoku, krzaczku, gorze, porzadny portret - sredni format, wielki format
    jak najbardziej - prosze bardzo.

    ALe to znowu wszystko opiera sie na dobieraniu srodkow do tematu i
    zamierzonego efektu koncowego. Od tego co sie chce pokazac, uchwycic.

    Biciem piany jest wzajemne przekonywanie sie na tej grupie, ze cos jest
    lepsze do wszystkiego dla kazdego (Ja chyba z tego wyroslem ;) ). Bo tak
    nie jest.
    Tak samo jest przesada mowienie (nie pamietam gdzie to slyszalem), ze
    robienie b&w na malym obrazku jest bez sensu i profanacja itd.

    Wiecej otwartosci na swiat zycze i rozne ludzi potrzeby. Wszystkim.

    pzdr.
    A.