  • Data: 2009-08-22 18:12:11
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Aug 2009 19:04:58 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć wszystkim
    >
    >Czarek pisze:
    >[...]
    >

    >Dlaczego Ty się upierasz, że tylko zupa jest Posiłkiem, a wszystko inne
    >to namiastki?
    Dlaczego Czarek i Awygo tak uważają? Bo dla nich, wbrew pozorom,
    nieistotny jest efekt końcowy a proces jego tworzenia. Oni myślą jak
    prości ludzie - skoro aby wykonać zdjęcie tyle muszę się namęczyć, a
    ,,syfrowy'' robi klik i ma to które zdjęcie jest lepsze - oczywiście
    to bardziej prcochłonne i ,,magiczne''. Proces cyfrowy obdarł robienie
    zdjęć z ,,magii'' - efektem jest stos liczb, które można potem
    dowolnie przetwożyć - a ta ,,magia'' może być dla niektórych istotnym
    elementem tej całej zabawy. Tak więc odczuwają oni obecną technikę
    jako odhumanizowaną. Każda technika nadaje się do jakichś celów, a w
    pewnych zastosowaniach jest kiepska, tak więc daleki jestem do
    stwoerdzenia, że cyfra ,,uber alles''. Za to Czarek, jak widzę, należy
    do Klubu Płaskiej Ziemi i im bardziej rzeczywistość kopie go w d. to
    on wymyśla tym bardziej pokrętne i napastliwe metody obrony. Cóż,
    można i tak, tylko czy warto?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish