    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 10:00:39 -0700 (PDT)
    <h6fbbs$t9j$1@achot.icm.edu.pl> <h6gjc0$9gu$1@inews.gazeta.pl>
    <h6hn1p$mrj$1@inews.gazeta.pl> <h6hr1b$d0n$1@inews.gazeta.pl>
    <h6j0lc$dn3$1@achot.icm.edu.pl> <h6jnpk$c4p$1@inews.gazeta.pl>
    <4a8d7b67$1@news.home.net.pl> <h6k0so$m5f$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    <2...@s...googlegroups.com>
    <h6mkah$g49$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <h6ov53$cjo$1@news.onet.pl>
    <5...@2...googlegroups.com>
    <h6p7l6$ur3$1@news.onet.pl>

    On 22 Aug., 18:51, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > zgodnie
    > powodu,
    > więcej
    > zdjęcie - i

    > Czynnik ludzki niewątpliwie też gra rolę.
    > W/g mnie jeśli ktoś uprawiajacy taką fotografię, gdzie można wszystko
    > przewidzieć i bez pośpiechu przygotować przed zdjęciem (krajobraz, statyczny
    > portret w studio, martwa natura itp.) zwiększa po zmianie sprzętu na cyfrowy
    > wielokrotnie ilość zdjęć i procent knotół wśród nich rośnie, to możliwości
    > są następujące:
> [...]

    zapomniales o najwazniejszym.

    wieksza lub mniejsza pasja / fascynacja fotografia czyli mniejsza lub
    wieksza pasja do wciskania spustu.
    prawdziwy milosnik sprzetu i fotografii wciska spust dla samej
    przyjemnosci wcisniecia.

    wraz z pojawieniem sie automatycznego przesuwu filmu , po wyparciu
    przezen dzwigni szybkiego przesuwu opor przed wcisnieciem spustu
    zmalal.
    Po wprowadzeniu cyfry opor ten jest jeszcze mniejszy - a to dlatego,
    ze wyzwolenie spustu nie przeklada sie bezposrenio na koszty- jak to
    bylo w analogu.

    XXX