  • Data: 2009-08-20 14:49:25
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-20 10:14:50 +0200, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

    > Pod jest fatalny w skutkach, ale problemy zdarzają się wszędzie, gdzie
    > jest technika.
    No i o tym właśnie piszę.

    > Przemilczę tu błędy, które popełniłem osobiście wołając negatywy cz-b,
    > były bolesne, i szczęśliwie nie było ich wiele.
    >
    > Ale jeden lab zmielił mi film (dość "kultowy" lab w mojej wiosce), a
    > inny (profesjonalny i w sumie niezły) pojechał tak wołanie E6, że
    > zwątpiłem... Wygląda na to, że mi za free przeforsowali ważny slajd o 2
    > dziury.
    Komuś się chemia przegrzała.
    Pad termostatu, albo zwykłe niedbalstwo.
    I tu chylę czoła przed nową technologią. Zepsuć możesz sobie sam. Może
    zepsuć fabryka produkująca sprzęt (ogólnie). Nie ma trzeciego ogniwa
    czyli labu.

    > Kolega dał slajdy z ważnej imprezy do labu (profesjonalnego, więc
    > wołali na wieszakach) i ktoś w ciemni zapalił światło.
    Czyli lab nie był profesjonalny.
    Jakoś sobie nie wyobrażam, żeby mi ktoś zapalił światło w ciemni. Mam
    ciemnię i jest to jedyne pomieszczenie, gdzie wyłącznik jest założony
    wewnątrz.

    > Pad karty jest co najwyżej tak samo prawdopodobny, co awaria z filmem w tle.

    No właśnie.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam