-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Wed, 9 Jan 2019 14:42:18 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <q14to6$2hf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 9 Jan 2019 13:42:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.69"; logging-data="2607";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647931
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 14:10, Mateusz Viste pisze:
>
> Pasek klinowy CVT to nie tylko paski stalowe, a przecież gdyby miało tam
> miejsce ciągnięcie, to po co kombinować z tymi malutkimi elementami które
> wchodzą jeden w drugi? Te elementy mają sens wyłącznie w kierunku pchania.
>
> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
> A może Bosch też głupoty plecie? :)
>
Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł
na pchanie, gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo
sztywny. Podoba mi się ta koncepcja :)
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 14:44 robot
- 09.01.19 14:48 robot
- 09.01.19 14:54 Michał Jankowski
- 09.01.19 15:39 s...@g...com
- 09.01.19 15:41 s...@g...com
- 09.01.19 15:44 viktorius
- 09.01.19 15:45 s...@g...com
- 09.01.19 15:50 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:01 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:06 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 16:09 robot
- 09.01.19 16:23 s...@g...com
- 09.01.19 16:44 viktorius
- 09.01.19 16:45 robot
- 09.01.19 16:52 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst