-
Data: 2019-01-09 16:45:47
Temat: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 16:23, s...@g...com pisze:
> W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:09:26 UTC-6 użytkownik robot napisał:
>> W dniu 2019-01-09 o 15:44, viktorius pisze:
>>> W dniu 2019-01-09 o 14:54, Michał Jankowski pisze:
>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
>>>>>>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie,
gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
koncepcja :)
>>>>>>
>>>>> Tak właśnie sobie myślałem.
>>>>> Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
>>>>> Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
>>>>
>>>> A wszystko dzięki twierdzeniu Gaussa. :)
>>>>
>>>> http://wyborcza.pl/7,75400,24338883,matematyka-jedze
nia-pizzy.html
>>>>
>>>
>>> No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z boków,
>>
>> A właśnie, że ściska z boków. Pisałem o tym:
>>
>
> Sciska i nie sciska.
> Pasek jest sciskany w obszarze kola klinowego.
> Miedzy kolami pasek nie jest sciskany.
Nie upieram się, dopiero to rozgryzam. Sam już nie wiem.
Ale koła klinowe są 2 i dzięki temu jest ściskany.
Jest w tedy tylko pchany (sciskany wzdluznie) co nie nadaje mu sztywnosci. Sztywnosc
jest osiagnieta tylko precyzja spasowania poszczegolnych blaszek i temu ze sie nie
moga przesuwac wzgledem siebie dzieki opasce.
>
>
>> "Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają pasek
>> w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
>> pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha".
>>
>> Pan na filmie mówi o tym, mówi nawet z jakim ciśnieniem konkretnie ściska.
>
> To nie to cisnienie :)
Pewien jesteś?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 16:52 robot
- 09.01.19 17:11 s...@g...com
- 09.01.19 17:20 J.F.
- 09.01.19 17:56 J.F.
- 10.01.19 00:35 J.F.
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=