-
Data: 2019-01-09 16:23:42
Temat: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:09:26 UTC-6 użytkownik robot napisał:
> W dniu 2019-01-09 o 15:44, viktorius pisze:
> > W dniu 2019-01-09 o 14:54, Michał Jankowski pisze:
> >
> >>>>>
> >>>>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
> >>>>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
> >>>>>
> >>>>
> >>>> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie,
gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
koncepcja :)
> >>>>
> >>> Tak właśnie sobie myślałem.
> >>> Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
> >>> Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
> >>
> >> A wszystko dzięki twierdzeniu Gaussa. :)
> >>
> >> http://wyborcza.pl/7,75400,24338883,matematyka-jedze
nia-pizzy.html
> >>
> >
> > No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z boków,
>
> A właśnie, że ściska z boków. Pisałem o tym:
>
Sciska i nie sciska.
Pasek jest sciskany w obszarze kola klinowego.
Miedzy kolami pasek nie jest sciskany. Jest w tedy tylko pchany (sciskany wzdluznie)
co nie nadaje mu sztywnosci. Sztywnosc jest osiagnieta tylko precyzja spasowania
poszczegolnych blaszek i temu ze sie nie moga przesuwac wzgledem siebie dzieki
opasce.
> "Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają pasek
> w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
> pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha".
>
> Pan na filmie mówi o tym, mówi nawet z jakim ciśnieniem konkretnie ściska.
To nie to cisnienie :)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 16:44 viktorius
- 09.01.19 16:45 robot
- 09.01.19 16:52 robot
- 09.01.19 17:11 s...@g...com
- 09.01.19 17:20 J.F.
- 09.01.19 17:56 J.F.
- 10.01.19 00:35 J.F.
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie