  • 211. Data: 2010-11-05 08:20:01
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    news:iavdvh.7lk.0@poczta.onet.pl...

    > To może warto byłoby abyś przestał czytać, co?
    > Po co masz się tak stresować... Ale pewnie nie potrafisz nie czytać, nie?
    > :-)

    Nie zamierzam sobie odmawiać przyjemności kontaktu z wielkim swiatem i
    specami motoryzacyjnymi via polski usenet.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 212. Data: 2010-11-05 08:21:30
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Nie wyobrażam sobie za bardzo jak mógłbyś spieprzyć robotę przy
    > wymianie klocków aby hamulce Ci przestały działać...
    > A więc owszem, hamulce decydują o bezpieczeństwie, ale jednocześnie
    > są bardzo prostym układem i łatwym do serwisowania.

    Stary, jesteś niesamowity po prostu. Zero pojęcia w temacie, zmiana płynu
    przez wysączanie, omijanie tarcz co "frezują" klocki a wszystko proste i
    łatwe do serwisowania. Szacun.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 213. Data: 2010-11-05 08:21:57
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Nikogo tu w tym wątku nie pouczałem.
    > To tylko Twoja bujna wyobraźnia płata Ci figla.

    No pewnie, pewnie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 214. Data: 2010-11-05 08:22:46
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Myślę że w Twoim przypadku to już nieco za późno...

    No tak, tobie już nic nie pomoże, ale widzę że znowu nie rozumiesz, więc
    podpowiem ze najlepiej uczyć się na cudzych błędach a nie własnych.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 215. Data: 2010-11-05 08:23:22
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Niech zgadnę... Ilość hamowań, która nie zdarza się w codziennej jeździe?
    > Bo o to mi chodziło z praktyką. Owszem, w teorii będą lepsze, ale w
    > praktyce
    > tego nie zauważysz, bo nie rozpędzasz się i nie hamujesz jak na torze
    > wyścigowym jadąc w kółko :-)

    Nie zdarza się w codzienniej ponieważ:

    1.
    2.
    3.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 216. Data: 2010-11-05 08:24:39
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Nie byłbym o tym taki przekonany, a miałem przyjemność przetestować co
    > "dają" tanie tarcze nacinane/przewiercane przy takich samych klockach. W
    > tym konkretnym przypadku fading był raczej większy niż na zupełnie
    > seryjnym zestawie. Przypuszczam, że tania tarcza, pomimo nacięć/
    > przewierceń, miała jednak gorszy system wentylacji od seryjnej, ogólnie
    > lepszej jakości.

    Podstowowy system wentylacji jest taki sam dla każdej tarczy pełnej i tutaj
    nie ma żadnych różnic moim zdaniem.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 217. Data: 2010-11-05 08:25:52
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin kml

    > Wentylowane tarcze to takie, które mają dwie płaszczyzny oddzielone
    > użebrowaniem, co służy do wentylacji właśnie. Podstawowy cel przewierceń
    > jest inny.

    I dlatego pisałem o _dodatkowow_ wentylowanych tarczach. Wszelkie ekstra
    ficzery na tarczach mają odprowadzać gazy oraz według deklaracji producenta
    wodę i inne syfy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 218. Data: 2010-11-05 08:26:51
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin kml

    > To nie jest pojedyncze hamowanie tylko podwójne i przy okazji sytuacja,
    > która nie wydarzy się w normalnym ruchu jeśli ktoś jedzie normalnie.

    Katowicka, dwa razy tir który zjechał na lewo bez kierunku. Niemożliwe?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 219. Data: 2010-11-05 08:40:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Podstowowy system wentylacji jest taki sam dla każdej tarczy pełnej i
    > tutaj nie ma żadnych różnic moim zdaniem.

    Wygląda może tak samo, ale czy jest taki sam to nie wiadomo...

    --
    ignorance is bliss

  • 220. Data: 2010-11-05 10:26:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Katowicka, dwa razy tir który zjechał na lewo bez kierunku. Niemożliwe?

    W przeciągu minuty?

    --
    ignorance is bliss