  • 221. Data: 2010-11-05 10:54:19
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    news:4cd3cddf$0$22801$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin kml

    > W przeciągu minuty?

    A czemu nie? Poza tym teraz to idziemy w wątki akademicki o tym czy można
    czy nie i akurat tego to mi się nie chce ciągnąć szczerze mówiąc. Ja uważam,
    że dobrych/lepszych hamulców z zapasem nigdy dosyć ale co kto lubi etc.

    W tej kwesti czyli czy to możliwe czy nie EOT z mojej strony, ale na całą
    resztę będę z lubością odpisywał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 222. Data: 2010-11-05 10:55:22
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin kml

    > Wygląda może tak samo, ale czy jest taki sam to nie wiadomo...

    Jeżeli masz jakąś wiedzę na ten temat to oświeć mnie bo ja żadnych
    ewidentych różnic się nie dopatrzyłem w różnych tarczach i zasada nadal
    pozostaje dokładnie ta sama.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 223. Data: 2010-11-05 11:11:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Jeżeli masz jakąś wiedzę na ten temat to oświeć mnie bo ja żadnych
    > ewidentych różnic się nie dopatrzyłem w różnych tarczach i zasada nadal
    > pozostaje dokładnie ta sama.

    Rozbierałeś je na części i badałeś przewodność cieplną zastosowanych
    materiałów? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 224. Data: 2010-11-05 12:54:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Czyli w systemie ktorym juz od kilku godzin jestes ekspertem?

    DoQ, naprawdę nie masz nic do roboty tylko odpisywać na każdy
    mój post na pl.mic.scamochody? Strasznie nudne musisz mieć życie...

  • 225. Data: 2010-11-05 14:27:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Gdzie te foty?

    Czy dalej je potrzebujesz po wyjaśnieniu już, że to co miałem
    na myśli mówiąc że tarcze były zeszklone było glazurą która
    pokrywała tarczę? Przemyślałeś to sobie czy tak tylko powtarzasz
    jak papuga albo jakaś zdarta płyta?

  • 226. Data: 2010-11-05 14:28:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Akurat tak się składa że wielu tej grupy (w tym Adama) znam osobiście
    > od wielu lat. Więc nie rozśmieszaj mnie, bo mi żyłka pierdząca pęknie :)

    No to nie wiem czemu im tak na siłę włazisz w tyłki...
    Czujesz się niedowartościowany w towarzystwie?
    Starasz się na siłę być 'cool' ziomal czy co?

  • 227. Data: 2010-11-05 14:29:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > For people like Pszemol irony is something connected with iron.

    Nie widzę związku z Twoim śmianiem się jak głupi do sera.

  • 228. Data: 2010-11-05 14:32:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > osi. Ułatwia to lepsze "ułożenie się" tarczy w zacisku hamulcowym i
    > efektywniejsze hamowanie.<<

    Wciąż ciężko :-) Musi to oznaczać że ta tarcza nie jest ściśnięta
    jak w kanapce pomiędzy piastę i koło bo inaczej luzów nie byłoby.
    Jakiś konkretny przykład samochodu masz który ma takie tarcze?

    > Czyli wychodzi na to, że jednak zacisk raczej też musi być
    > pływający przy takiej tarczy (lub zrobiony tak jak u Ciebie).

    Szczerze mówiąc nie widzę potrzeby aby tarcza układała się do
    zacisku który już pływa i dopasowuje się do tarczy jak trzeba...

    Cytat jaki podałeś wskakuje mi tylko w kontekście motocyklowym:
    http://www.scigacz.pl/Plywajaca,tarcza,hamulcowa,187
    ,lw.html
    Jesteś pewny że to rozwiązanie stosuje się też w samochodach?

  • 229. Data: 2010-11-05 14:33:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin kml

    > Nie wiem w jakich markach to występuje seryjnie (i czy w ogóle
    > występuje). Jeśli tak to bardzo drogich autach. Jest natomiast dużo
    > aftermarketowych zestawów tzw. "big brake kit" z tym rozwiązaniem.

    Podasz mi linka do takiego zestawu samochodowego?
    Nie mogę go sam znaleźć. Dzięki!

  • 230. Data: 2010-11-05 14:44:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Wciąż ciężko :-) Musi to oznaczać że ta tarcza nie jest ściśnięta jak w
    > kanapce pomiędzy piastę i koło bo inaczej luzów nie byłoby. Jakiś
    > konkretny przykład samochodu masz który ma takie tarcze?

    Pierwszy z brzegu zestaw afermarketowy:

    http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82304238-Zestaw-h
    amulcowy-AP-
    Racing-330mm-Impreza-tarcze-plywajace.html

    http://tiny.pl/hw9vp

    --
    ignorance is bliss