-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!
border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!news
hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd1dc1e$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl> <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <iauobe$ork$1@inews.gazeta.pl>
<4cd39783$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
<ib0bfl$lvq$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Nov 2010 07:40:26 GMT
Lines: 9
Message-ID: <4cd3b4e7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288942826 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27028 80.52.166.102:42016
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323294
[ ukryj nagłówki ]begin kml
> Podstowowy system wentylacji jest taki sam dla każdej tarczy pełnej i
> tutaj nie ma żadnych różnic moim zdaniem.
Wygląda może tak samo, ale czy jest taki sam to nie wiadomo...
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 10:26 to
- 05.11.10 10:54 kml
- 05.11.10 10:55 kml
- 05.11.10 11:11 to
- 05.11.10 12:54 Pszemol
- 05.11.10 14:27 Pszemol
- 05.11.10 14:33 Pszemol
- 05.11.10 14:32 Pszemol
- 05.11.10 14:29 Pszemol
- 05.11.10 14:28 Pszemol
- 05.11.10 14:44 to
- 05.11.10 14:54 Pszemol
- 05.11.10 14:54 Pszemol
- 05.11.10 14:53 Pszemol
- 05.11.10 14:51 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=