  • Data: 2015-05-07 12:25:46
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-06 o 23:53, LordBluzg(R) pisze:
    > "dddddddd" wydumał(a) w wiadomości ID news:micdgu$kp7$1@dont-email.me
    >
    > Przerabiałem. Na tak długiej trasie, jadąc dość szybko...adrenalina jaką
    > wydzieliłem powodowała tak spore zmęczenie (po opadzie) że nawet 3 kawy
    > nie pomagały. Jadąc wolniej ZARABIAŁEM resztę dnia na inne działania
    > (nie musiałem odpoczywać).

    u mnie to inaczej działało - a w zasadzie adrenalina działała dopiero
    wieczorem - wchodziłem do domu, siadałem i zgon
    Choć czasem robiłem przerwę na drzemkę w południe w aucie- ale to
    niezależnie od prędkości poruszania się

    Statystyki mi nie kłamią a ja nie mam 18 lat.

    ja też

    > Żeby na drogach (nie szybkiego ruchu/autostradach) zrobić średnią 90km/h
    > na odcinku 400km, trzeba wciskać pod 200 albo więcej.

    > To zalezy jak liczysz, czy wyliczasz to z "pracy" czy z czasu wolnego
    > (darmowy).

    czas wolny... a, ponoć ci na etacie coś takiego mają ;)

> [...]
    > tygodniu wracasz do domu ~ 200km) jesteś w stanie zaoszczędzić przez 52
    > tygodnie 500l paliwa +/- 2,3 tys zł TYLKO na takiej trasie! w ciągu 10
    > lat masz 23tys+koszty eksploatacji (zmniejszonej) o wyczyny/żyłowanie
    > pojazdu. Spokojnie możesz sobie odkładać na nowe auto...zaoszczęzdoną
    > kasę z MINIMALNYM wysiłkiem :) To prosta matematyka, wystarczy ją
    > zrozumieć. Nawet nie próbuję teraz wyliczać, że gdyby więcej osób
    > podeszło by do tego problemu inaczej...to kasa w skali kraju jest
    > baaardzo spora, nawt nie mając na względzie bezpieczeństwa...a głównie

    skoro klient płaci za dojazd to po co oszczędzać :)
    a w skali roku tylko raz mi się chciało policzyć - paliwo kosztowało
    mnie chyba 18.000zł, eksploatacja tylko chyba 4.000zł - bo praktycznie
    nic nie trzeba było naprawiać w aucie.
    Realnie w twoim przypadku pewnie nie zaoszczędziłbym 2300zł, a być może
    by mnie to kosztowało więcej - bo jadąc wolniej na drugi dzień znów
    musiałbym grzać 200km w tą samą stronę, a tak mogłem już jechać gdzieś
    indziej

    Łukasz