  • Data: 2015-05-08 01:26:56
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzgR"

    > Policzmy:
    > moje poprzednie auto przejechało 860 tysiecy km.
    > Czyli
    > 8600 * 2 * powiedzmy srednio 4zl paliwo = 68800.
    > dolicz do tego mniejsze zuzycie opon, czesci , klocków.
    > Dolicz do tego to, ze auto uzytkowane agresywnie tylu km po prostu nie
    > przejedzie.
    > Ze spokojem wyjdzie na nowe auto.
    > ---
    > Jak ? Kupisz mi samochód wart 140 tysięcy za 68 ? Jakieś pierdoły
    > opowiadasz.

    On coś pisał o NOWYM, nawet nie napisał za ile kupił? Pewnie kupił auto za
    50
    tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)
    ---
    No właśnie, twoje "spokojnie sobie możesz odkładać na nowy" jest bardzo
    prawdziwe. Możesz sobie odkładać przy czym musisz tak odłożyć 10x i będzie
    nowe.

    > Żebym oszczędził na ten samochód to musiałbym 2x tyle przejechać co Ty
    > swoim, czyli blisko 2 MILIONY kilometrów. Jaki musiałbym mieć samochód by
    > tyle zdołał przejechać i kiedy miałbym to zrobić???

    Trzy pytajniki? Jaki słownik to poleca?
    ---
    Spierdalaj do niego

    Nie stać cie na auto za 50tys?
    ---
    No chyba nie skoro dobre kosztuje więcej.

    > Przeciętny samochód jak przejedzie 200 tys. km to będzie dobrze.

    No chyba że TATA. Samochody potrafią przejechać (mało awaryjnie) spokojnie
    500tys
    (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D
    ---
    Myślisz, że jak twój złom tyle ma to spokojnie ?

    > To jest jakieś 15 tysięcy oszczędności, czyli 1/10 tego, co potrzebuję na
    > nowy.

    Ty nowego nigdy nie kupisz. Bedziesz odpychał się gazem i rzepakiem :)
    ---
    No i kapustą