  • Data: 2015-05-07 21:55:02
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    Średnia to ok 55km/h i to w dobrych warunkach
    (zobacz sobie czasy w google.maps), które nie zakładają żadnego korka a
    jazdę
    dopuszczalną/maxymalną.
    ---
    Hehe, dojazd tu niedaleko 5,4km pokazuje mi 8 minut. A mi to zajmuje 20 min.
    Musieliby chyba ruch innych pojazdów wstrzymać na tej trasie bym tyle
    osiągnął. Kompletnie bzdurne wyliczenia.

    > hamulców niewiele używałem, opony może i się szybciej zużywały
    > Jakbym chciał zaoszczędzić te 100zł - to pojechałbym autem które przy
    > 200km/h pali tyle, co moje główne auto przy 130km/h, a jakbym chciał
    > jeździć wolniej to bym kupił 1,9tdi :)
    > Bezpiecznie też było - w Łodzi jechałem tak jak inni, na A/S8 i A2
    > szybciej niż inni, ale ruch też nie był za duży

    Chyba nie załapałeś mojej myśli. W stosunku ROCZNYM (zakładając że raz w
    tygodniu
    wracasz do domu ~ 200km) jesteś w stanie zaoszczędzić przez 52 tygodnie
    500l
    paliwa +/- 2,3 tys zł TYLKO na takiej trasie! w ciągu 10 lat masz
    23tys+koszty
    eksploatacji (zmniejszonej) o wyczyny/żyłowanie pojazdu.
    ---
    W stosunku ... tyle samo wydałem przez 7 lat na naprawy swojego samochodu.
    Wymieniłem np silnik.

    Spokojnie możesz sobie
    odkładać na nowe auto...zaoszczęzdoną kasę z MINIMALNYM wysiłkiem :)
    ---
    Jak k...a, jak ?! Samochód pali mi około 10. Mogę zejść o 2 litry, bo tyle
    na początku palił, czyli o 20%. Nie zejdę więcej bo bym musiał 30/h jeździć
    a to nie jest akceptowalne.

    To prosta
    matematyka, wystarczy ją zrozumieć. Nawet nie próbuję teraz wyliczać, że
    gdyby
    więcej osób podeszło by do tego problemu inaczej...to kasa w skali kraju
    ---
    Ale w skali kraju jest nas ponad 30 MILIONÓW

    jest
    baaardzo spora, nawt nie mając na względzie bezpieczeństwa...a głównie ono
    powinno być najważniejsze :)
    ---
    Najważniejsze jest pieprzenie na niusach. Można rozważać każdą, nawet
    najbardziej durną teorię bo nie trzeba jej w ogóle sprawdzać.