  • Data: 2015-05-08 00:04:25
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migf97$2s1$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    > ...i wiele mnie uczą, np nie wstawiania spacji przed pytajnikiem :>
    > ---
    > Programy ? Programy to j...e czy tam jest spacja czy jej nie ma. I twoja spacja
    > przed smajlejem (cytat) niczym się nie różni od mojej spacji przed pytajnikiem.
    > Czyli Ty się zwyczajnie snobujesz !!!

    Nie, piszę poprawnie i poprawnie staram się jeździć :)
    Równie dobrze możesz walić byki ortograficzne i ich bronić. Ciągle będzie to
    zwykły kretynizm, podobnie z cytowaniem :) To Ty masz się dopasować do innych a
    nie inni do ciebie. Zwalasz całą pracę na innych. Mi sie już nie chce. Teraz
    twoja kolej :] tyle, że ja mam poprawnie.

    > ale... mam możliwość ANALIZY i pełne dane na temat pojazdu, spalania, czasu
    > jazdy
    > a to sporo. Pozwala mi to PRZEWIDYWAĆ wydatki...czas dojazdu i przede wszystkim
    > WYJAZDU.
    > ---
    > Zaraz, zaraz, czy któryś z tych programów potrafi np porównywać uzyskane czasy
    > dojazdu do punktów przejazdu z zaplanowanymi ? Tak, że jak widzisz, że jesteś w
    > tyle to możesz postarać się jechać szybciej.

    Jezdzę szybko. Mam 2 auta. Jedno ma 150koni drugie 250. Kiedy przyspieszam, ty
    znikasz mi w lusterku. Wyprzedzam kiedy chcę, nawet kilka naraz.

> [...]
    > szcześcia wylicza sobie trasę/spalanie/koszy...i ma odchyłki, spóźnienia itp.
    > ---
    > Ja Ci to wyjaśnię. Masz polską nawigację, która dostosowuje się do twojej
    > jazdy, czyli jak na drodze jakiejś kategorii jedziesz tak a nie inaczej to
    > według tego jak jedziesz Ci szacuje. Jedziesz dajmy na to z Krakowa do
    > Warszawy. Po kilku km pokazuje Ci 3 godziny. Super. Umówiłeś się na 12-tą a
    > jest 7-ma. Czyli masz 2 godziny zapasu. No i jedziesz. Już prawie jesteś w
    > stolicy. Nawigacja twardo, że 2h przed czasem. Niestety .. korek.

    Nie dość, że posiadam nawigację z "traffic" (czyli natężenie ruchu) to nawigacja
    kiedy stoisz w korku...dolicza ten korek :) Nie wiem jakiej nawigacji używasz.
    Dodatkowo (znając swoje miasto) znam wiele skrótów i możliwości przejazdu. Na
    dodatek nie umawiam się w godzinach szczytu, bo to zupełny bezsens stać w korkach
    2 godziny. Lepiej wyjachać wcześniej i być wcześniej albo umawiać się później,
    kiedy szczyt zejdzie.

    [...]
    > ---
    > Który z tych programów potrafi statystycznie ocenić jaki margines trzeba
    > zarezerwować by z pewnym prawdopodobieństwem dojechać na czas ?

    Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)

    > ile auto pali
    > ---
    > Ze zwykłego tankowania wychodzi

    Nie, nie wychodzi. Nie masz pojęcia ile miesięcznie (co do złotówki wydałeś na
    paliwo i ile kilometrów zrobiłeś) Tego się nie pamięta. Sam mam różnice między
    miesiącami, kiedy jeżdżę agresywnie a kiedy jadę zgodnie z przepisami. Są spore.
    Oczywiście nie porównuję tutaj samochodu 90konnego na gaz. Sorry to nie ta półka
    :)

    > i ile "wyciąga" (przekłamania liczników wbudowanyych w pojazd).
    > ---
    > Mój nie przekłamuje

    Zmień koła o cal :)

    [...]

> [...]
    > robić, ale ja nie po to instalację gazową mam by się przejmować że mi za dużo
    > samochód pali jak jadę szybciej. P...ę to. Dzisiaj mnie stać. Jak mnie nie
    > będzie stać to przerzucę się na rower albo wrotki. Wydatki na samochód to nie
    > samo paliwo. Dobry samochód np kosztuje bo jest dobry, czyli ładny i kopytny np
    > robi 100-kę w mniej niż 10 sek. Tu żadne oszczędności nie pomogą. To wydatki
    > monitorować pracę samochodu dla frajdy, ale to raczej własnymi programami. No i
    > trzeba mieć taki samochód, który zechce się dać monitorować.

    Coś bredzisz. Jesli auto NOWE to ma możliwość monitoingu jak 15 letni złom, to
    nie.

    Jak jeździsz starym "GazPromem" to nie mamy oczym rozmawiać :) a jak kiedyś
    kupisz nowe auto to zrozumiesz.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.